カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Icarus~ Julia Michaels

 

 

 

 

I was reaching for heaven, it became my obsession

天国に手を伸ばしたの、やめられなくって

 

But I guess it was more like a curse and less like a blesssin'

でもあれは恵というか、呪いのようなものだった気がするわ

 

And it was perfect on paper, but there weren't any layers

書類上では申し分ないけど誰も一緒に寝てくれなかった

 

And how can a kiss of an angel feel more like a stranger?

どうして天使のキスを他人のキスのように感じるの?

 

I try to take it all away

私は全てを奪おうとするの

 

Take it all away

全てを

 

But it all went up in flames

でも全て燃え上がってしまった

 

And I tell hard like 

そして私は地面に強く打ち付けられたの

 

 

 

Icarus

イカロスのように

 

I got too close to your heart and now I've turned to dust

あなたの心に近づきたいから私はチリと化してしまった

 

I didn't know that your love could be so dangerous

あなたの愛がこんなに危険だなんて知らなかったわ

 

And all your golden promises, they just turn to rust

そして、あなたの黄金の約束はどれも錆びてしまうの

 

And I got burned like Icarus

そして私はイカロスのように焼かれてしまったわ

 

I got burned by your love

あなた愛に燃やされたの

 

 

 

Stop what you're sayin' I'm done with the stayin'

話すのはもうやめて、もうここにいるのはおしまい

 

You're not gonna pull me in, I'm finally awaken

あなたに魅了されないわ、私はやっと目覚めたの

 

I finally see you for who you are

やっと、あなたの正体がわかるようになったの

 

And not the person I thought you were

それは私が思ってたような人じゃなかった

 

And maybe you just drop things to watch how they're breakin'

きっとあなたは色んなものがどうやって壊れるのかを見たくて落としてるだけなのね

 

I try to take it all away

私は全てを奪おうとするの

 

Take it all away

全てを

 

But it all went up in flames

でも全て燃え上がってしまった

 

And I tell hard like 

そして私は地面に強く打ち付けられたの

 

 

 

Icarus

イカロスのように

 

I got too close to your heart and now I've turned to dust

あなたの心に近づきたいから私はチリと化してしまった

 

I didn't know that your love could be so dangerous

あなたの愛がこんなに危険だなんて知らなかったわ

 

And all your golden promises, they just turn to rust

そして、あなたの黄金の約束はどれも錆びてしまうの

 

And I got burned like Icarus

そして私はイカロスのように焼かれてしまったわ

 

 

 

Gotta let go, gotta let go

手放さないと

 

Gonna wash the poison off of me, oh oh

私についた毒を洗い流すの

 

I'ma let go, I'ma let go

手放すの

 

Watch me as I'm flyin' away from your love

私があなたの愛から飛び立つのを見てなさい

 

Mmm, flyin' away from your love

あなたの愛から飛び立つの

 

 

 

Like Icarus...

イカロスのようにね

 

I got to close to your heart and now I've turned to dust...

あなたの心に近づきたいから私は灰になってしまったの

 

I didn't know that your love could be so dangerous

あなたの愛がこんなに危険だなんて知らなかったわ

 

And all your golden promises, they just turn to rust

そして、あなたの黄金の約束はどれも錆びてしまうの

 

And I got burned like Icarus

そして私はイカロスのように焼かれてしまったわ

 

I got burned by your love

あなた愛に燃やされたの

 

Burned like Icarus

イカロスのように燃やされたの

 

I got burned by your love

あなた愛に燃やされたの

 

And I got burned like Icarus

そして、私はイカロスのように焼かれてしまったの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow