カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Take Me Away~ Avril Lavigne

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I cannot find a way to describe it

 

どう説明すれば良いのかを見つけられないの

 

 

It's there inside, all I do is hide

 

心の中にあるのに、私の全ては隠れてる

 

 

I wish that it would just go away

 

どこかに去ってくれれば良いのに

 

 

What would you do, you do, if you knew

 

あなたならどうしてた?もしも知ってたなら

 

 

What would you do

 

あなたならどうしてた?

 

 

 

 

 

 

 

All the pain I thought I knew

 

全ての苦痛を知ってるって思ってたの

 

 

All the thoughts lead back to you

 

全ての思考があなたへと導き戻されてくの

 

 

Back to what was never said

 

決して言えないことへ戻されるの

 

 

Back and forth inside my head

 

頭の中で行ったり来たりしてるわ

 

 

I can't handle this confusion

 

私じゃこの混乱を処理できない

 

 

I'm unable, come and take me away

 

私じゃ敵わないわ、ここへ来て私を連れて行って

 

 

 I feel like I am all alone

 

私はいつも孤独を感じてる

 

 

All by myself I need to get around this

 

全てを自分でなんとかしないといけない

 

 

My worlds are cold, I don't want them to hurt you

 

私の言葉は冷たいから、その言葉であなたを傷つけたくないのよ

 

 

If I show you, I don't think you'd understand

 

もしも、あなたに示してもあなたが理解してくれるって思わないわ

 

 

Cause no one understands

 

だって、誰も理解してくれないから

 

 

 

 

 

 

 

All the pain I thought I knew

 

全ての苦痛を知ってるって思ってたの

 

 

All the thoughts lead back to you

 

全ての思考があなたへと導き戻されてくの

 

 

Back to what was never said

 

決して言えないことへ戻されるの

 

 

Back and forth inside my head

 

頭の中で行ったり来たりしてるわ

 

 

I can't handle this confusion

 

私じゃこの混乱を処理できない

 

 

I'm unable, come and take me away

 

私じゃ敵わないわ、ここへ来て私を連れて行って

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm going nowhere (on and on and)

 

私はどこにも行かないわ(延々と)

 

 

I'm getting nowhere (on and on and on)

 

私はどこにも(延々に)

 

 

Take me away

 

私を連れてって

 

 

I'm going nowhere (on and off and off and on and off and on)

 

私はどこにも行かないわ(ずっとね)

 

 

 

 

 

 

 

All the pain I thought I knew

 

全ての苦痛を知ってるって思ってたの

 

 

All the thoughts lead back to you

 

全ての思考があなたへと導き戻されてくの

 

 

Back to what was never said

 

決して言えないことへ戻されるの

 

 

Back and forth inside my head

 

頭の中で行ったり来たりしてるわ

 

 

I can't handle this confusion

 

私じゃこの混乱を処理できない

 

 

I'm unable, come and take me away

 

私じゃ敵わないわ、ここへ来て私を連れて行って

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Take me away

 

私を連れて行って

 

 

Break me away

 

私を逃して

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow