カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Before We Knew~ Day Wave

 

 


 

I call you, you're alone

僕はキミを呼ぶんだ、キミは独りぼっちで

 

And you believe it's all you want

キミはそれが一番だって思ってるだろ?

 

For you to be afraid

キミが恐怖を感じることも

 

Or save the day, you're far away

英雄になることも、どちらも遠いんだ

 

Back in the car where I am

僕は車の後部座席にいて

 

Haunting me, haunting me

キミに取り憑かれたような気がするよ

 

You in the front remind me of a dream

キミは車の助手席にいて

 

Where I scream

僕はある夢を思い出して悲鳴をあげるんだ

 

Car falls on me, wake up

突然車が落ちてきたら、目が覚める

 

I look away now, I look away now

僕はもう、背中を向けて見なくなる

 

 

 

I feel like tapping out but

僕は正直言って諦めたいんだけど

 

I can't let you beat me

キミに屈するわけにはいかないんだ

 

I won't go alone

僕が負けるのなら、キミを巻き込んでやるよ

 

 

 

Believe what you see

キミの見えてるものを信じればいい

 

Something beneath, you better leave

でも、潜んでるのもいるから離れるのもアリかな

 

It that real? that's a lot

それって本物?たくさんね

 

Thanks a lot for being here

ここにいてくれてありがとう

 

All of the time I beg you

僕はいつもキミにおねだりする

 

Let me out, sell me out

僕を出して、裏切ってくれとか

 

Everything I like had

僕の好きなもの全て

 

Been around, been around

前からあるんだ、ずっと

 

Call you back again and

キミをもう一度呼び出して

 

I don't believe you, I don't believe you

僕はキミのことなんて信じないよ

 

 

 

I feel like tapping out but

僕は正直言って諦めたいんだけど

 

I can't let you beat me

キミに屈するわけにはいかないんだ

 

I won't go alone

僕が負けるのなら、キミを巻き込んでやるよ

 

 

 

Back in the fallout

僕達は関係が崩れる時

 

Even before we knew, we knew

僕達がそれを知る前にもね

 

Back in the fallout

僕達は関係が崩れる時

 

Even before we knew, we knew

僕達がそれを知る前にもね

 

It'll never be like those days

昔の日々は戻ってこない

 

They're in the past, they're in the past

過去のことなんだよ

 

It'll never be like those days

昔の日々は戻ってこない

 

They're in the past, they're in the past

過去のことなんだよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow