カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Black Magic~ Little Mix

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

All the girls on the block knocking at my door

 

近くの女の子達が、私のドアをノックしてるの

 

 

Wanna know what it is make the boys want more

 

男の子達が何を望んでるのかを知りたいって

 

 

Is your lover playing on your side?

 

あなたの恋人が隣で遊んでるの?

 

 

Said he loves you

 

彼はあなたのことを愛してるって言ったけど

 

 

But he ain't got time

 

でも彼は、あなたとの時間は無いって

 

 

Here's the answer

 

答えはここにあるの

 

 

Come and get it

 

さあ、来て手に入れて

 

 

At a knocked down price

 

値引きの価格でね

 

 

Hey

 

 

 

 

Full of honey

 

たっぷりのハチミツで

 

 

Just to make hime sweet

 

ただ、彼を甘くするの

 

 

Crystal balling

 

水晶玉で

 

 

Just to help him see

 

ただ、彼が見えるようにするの

 

 

What he's been missing

 

見失ってる何かをね

 

 

So come and get it

 

だから来て、手に入れて

 

 

While you've still got time

 

あなたに時間がある間に

 

 

Hey

 

 

 

 

Get your boy on his knees

 

彼をひざまずかせて

 

 

And repeat after me, say

 

私に続いて言うの

 

 

 

 

 

 

 

Take a sip of my secret potion

 

私の秘密の薬を一口飲むと

 

 

I'll make you fall in love

 

あなたは恋に落ちるわ

 

 

For a spell that can't be broken

 

それが解けない呪文で

 

 

One drop should be enough

 

一滴で十分

 

 

Boy, you belong to me

 

ねえ、あなたは私のものなの

 

 

I got the recipe

 

レシピは手に入れたの

 

 

And it's called black magic

 

これが黒魔法よ

 

 

(And it's called black magic)

 

(これが黒魔法)

 

 

Take a sip of my secret potion

 

私の秘密の薬を一口飲むと

 

 

One taste and you'll be mine

 

一口であなたは私のものなの

 

 

It's a spell that can't be broken

 

それは解けない呪文

 

 

I'll keep you up all night

 

一晩中効き続けるわ

 

 

Boy, you belong to me

 

ねえ、あなたは私のもの

 

 

I got the recipe

 

レシピは私のもの

 

 

And it's called black magic

 

これが黒魔法よ

 

 

(And it's called black magic)

 

(これが黒魔法)

 

 

  

If you're lookin' for Mister Right

 

もしも、あなたが理想の人を探してるのなら

 

 

Need that magic

 

あの魔法が必要なの

 

 

To change him over night

 

一晩で彼を変えるには

 

 

Here's the answer

 

答えはここにあるの

 

 

Come and get it

 

来て、手に入れて

 

 

While you've still got time

 

あなたにまだ時がある間に

 

 

Get your boy on his knees

 

彼をひざまずかせて

 

 

And repeat after me, say

 

私に続いて言うの

 

 

 

 

 

 

 

Take a sip of my secret potion

 

私の秘密の薬を一口飲むと

 

 

I'll make you fall in love

 

あなたは恋に落ちるわ

 

 

For a spell that can't be broken

 

それが解けない呪文で

 

 

One drop should be enough

 

一滴で十分

 

 

Boy, you belong to me

 

ねえ、あなたは私のものなの

 

 

I got the recipe

 

レシピは手に入れたの

 

 

And it's called black magic

 

これが黒魔法よ

 

 

(And it's called black magic)

 

(これが黒魔法)

 

 

Take a sip of my secret potion

 

私の秘密の薬を一口飲むと

 

 

One taste and you'll be mine

 

一口であなたは私のものなの

 

 

It's a spell that can't be broken

 

それは解けない呪文

 

 

I'll keep you up all night

 

一晩中効き続けるわ

 

 

Boy, you belong to me

 

ねえ、あなたは私のもの

 

 

I got the recipe

 

レシピは私のもの

 

 

And it's called black magic

 

これが黒魔法よ

 

 

(And it's called black magic)

 

(これが黒魔法)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All the girls on the block knocking at my door

 

近くの女の子達が、私のドアをノックしてるの

 

 

(I got the recipe)

 

(レシピは手に入れたの)

 

 

Wanna know what it is make the boys want more

 

男の子達が何を望んでるのかを知りたいって

 

 

(Now you belong to me)

 

(今、あなたは私のもの)

 

 

All the girls on the block knocking at my door

 

近くの女の子達が、私のドアをノックしてるの

 

 

(I got the recipe)

 

(レシピは手に入れたの)

 

 

Wanna know what it is make the boys want more

 

男の子達が何を望んでるのかを知りたいって

 

 

(Now you belong to me)

 

(今、あなたは私のもの)

 

 

 

 

 

 

 

Take a sip of my secret potion

 

私の秘密の薬を一口飲むと

 

 

I'll make you fall in love

 

あなたは恋に落ちるわ

 

 

For a spell that can't be broken

 

それが解けない呪文で

 

 

One drop should be enough

 

一滴で十分

 

 

Boy, you belong to me

 

ねえ、あなたは私のものなの

 

 

I got the recipe

 

レシピは手に入れたの

 

 

And it's called, and it's called, and it's called black magic

 

これが黒魔法よ

 

 

Take a sip of my secret potion

 

私の秘密の薬を一口飲むと

 

 

One taste and you'll be mine

 

一口であなたは私のものなの

 

 

It's a spell that can't be broken

 

それは解けない呪文

 

 

I'll keep you up all night

 

一晩中効き続けるわ

 

 

Boy, you belong to me

 

ねえ、あなたは私のもの

 

 

I got the recipe

 

レシピは私のもの

 

 

And it's called black magic

 

これが黒魔法よ

 

 

(And it's called black magic)

 

(これが黒魔法)

 

 

Falling in love (Hey)

 

恋に落ちるの

 

 

Falling in love (Hey)

 

恋に落ちるの

 

 

Falling in love (Hey)

 

恋に落ちるの

 

 

Falling in love (Hey)

 

恋に落ちるの

 

 

Falling in love (Hey)

 

恋に落ちるの

 

 

Falling in love (Hey)

 

恋に落ちるの

 

 

Falling in love (Hey)

 

恋に落ちるの

 

 

Falling in love (Hey)

 

恋に落ちるの

 

 

Magic

 

魔法よ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow