カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Dreamlover~ Mariah Carey

 

 

 

 

I need a lover to give me

私には永遠に続いていくの

 

The kind of love

愛らしきものをくれる

 

That would last always

恋人が必要なの

 

I need somebody uplifting

私をときめかせて奪い去ってくれる

 

To take me away

素敵な王子様が必要なの

 

I want a lover who knows me

私をわかってくれる恋人が欲しいの

 

Who understands how I feel inside

私の心の動きが理解できる人

 

Someone to comfort and hold me

誰か、私を慰めて抱きしめてくれる人

 

Through the long lonely nights

長く寂しいの毎晩

 

Till the dawn

ずっと夜明けまで

 

Why don't you take me away

どうして私を奪い去ってくれないの

 

 

 

Dreamlover come rescue me

夢のような恋人が私を助けにやってくるの

 

Take me up take me down

私を抱き上げて、抱き下ろして

 

Take me anywhere you want to baby now

あなたの行きたいところに私を連れて行って

 

I need you so desperately

私にはそんな恋人が、必要なの

 

Won't you please come around

お願いよ、フラッとやって来て

 

'Cause I wanna share forever with you baby

だって、私はあなたと永遠を共にしたいのよ

 

 

 

I don't want another pretender

私をまた幻滅させるような

 

To disillusion me one more time

見せかけだけの男はもういらないの

 

Whispering words of forever

永遠をほのめかす言葉を囁いて

 

Playing with my mind, no no no...

私の心を弄ぶような男は嫌なの

 

I need someone to hold on to

私にはフラフラ飛んでいかない

 

The kind of love that won't fly away

愛らしきものを抱き続けられる人が必要なのよ

 

I just want someone to belong to 

私は人生の毎日を共に過ごしてくれる人を

 

Everyday of my life

心から求めてるの

 

Always

常に

 

So come and take me away

だから、私を奪い去って

 

 

 

Dreamlover come rescue me

夢のような恋人が私を助けにやってくるの

 

Take me up take me down

私を抱き上げて、抱き下ろして

 

Take me anywhere you want to baby now

あなたの行きたいところに私を連れて行って

 

I need you so desperately

私にはそんな恋人が、必要なの

 

Won't you please come around

お願いよ、フラッとやって来て

 

'Cause I wanna share forever with you baby

だって、私はあなたと永遠を共にしたいのよ

 

 

 

Baby come and take me away

私を奪い去って

 

Dreamlover come rescue me

夢のような恋人が私を助けにやってくるの

 

Take me up take me down

私を抱き上げて、抱き下ろして

 

Take me anywhere you want to baby now

あなたの行きたいところに私を連れて行って

 

I need you so desperately

私にはそんな恋人が、必要なの

 

Won't you please come around

お願いよ、フラッとやって来て

 

'Cause I wanna share forever with you baby

だって、私はあなたと永遠を共にしたいのよ

 

Dreamlover come rescue me

夢のような恋人が私を助けにやってくるの

 

Take me up take me down

私を抱き上げて、抱き下ろして

 

Take me anywhere you want to baby now

あなたの行きたいところに私を連れて行って

 

I need you so desperately

私にはそんな恋人が、必要なの

 

Won't you please come around

お願いよ、フラッとやって来て

 

'Cause I wanna share forever with you baby

だって、私はあなたと永遠を共にしたいのよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow