カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hope~ The Chainsmokers

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I would have walked through fire to kiss your lips

 

あなたの唇にキスするためには炎の中だって歩けるの

 

 

Do you still think about it, of what you did?

 

まだあのことについて考えるの?あなたがやったことを

 

 

Still see your old apartment, like a trip

 

まだあなたの前のアパートは悪い旅みたいで

 

 

Wish I could forget all the places we've been

 

私達が旅した場所すべてを忘れられたらいいのに

 

 

Hard and heavy whiskey goodbyes

 

強くて重たいウィスキーのようなサヨナラ

 

 

Boy, you know how to make a girl cry

 

ねえ、女の子の泣かせ方は知ってるんでしょ?

 

 

Was sleeping in a bed full of lies

 

嘘にまみれたベッドで寝てたんだから

 

 

And now that I'm older, I can see why

 

だって、大人になった今ならなぜだかわかるのよ

 

 

 

 

 

 

 

You make me feel high

 

あなたは私をハイな気分にさせてくれるの

 

 

'Cause you had me so low, low, low

 

だって、あなたは私をどん底まで落とすから

 

 

You owe me some time

 

あなたは私に借りがあるのよ

 

 

'Cause you stunted my growth, growth, growth

 

だって、私が成長するのを邪魔したから

 

 

I only wanted you 'cause I couldn't have you

 

あなたを私のものにしたかったのはそれが出来ないからだったの

 

 

Now that I know

 

今ならわかるわ

 

 

That wasn't love, that wasn't love, that was just hope

 

あれは愛なんかじゃなかったの、ただ願ってただけなの

 

 

That wasn't love, that wasn't love, that was just hope

 

あれは愛じゃなかったの、ただ願ってただけ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Always another bender, I lose control

 

いつも飲んでパーティーなんだ、コントロールが効かなくなるんだよ

 

 

I thought I'd get it back when

 

元通りになると思ってたけど

 

 

You came back home to me, darling

 

キミが僕の元に戻って来るって、ねえ

 

 

But I never had it, did I? your heart's a trick

 

でもそうはならなかったんだ、キミの心は難しいよ

 

 

And all the magic we felt was just a hit

 

僕達が感じたマジックはただ一時的なものだったんだね

 

 

Hard and heavy whiskey goodbyes

 

強くて重たいウィスキーのようなサヨナラ

 

 

Boy, you know how to make a girl cry

 

ねえ、女の子の泣かせ方は知ってるんでしょ?

 

 

Was sleeping in a bed full of lies

 

嘘にまみれたベッドで寝てたんだから

 

 

And now that I'm older, I can see why

 

だって、大人になった今ならなぜだかわかるのよ

 

 

 

 

 

 

 

You make me feel high

 

あなたは私をハイな気分にさせてくれるの

 

 

'Cause you had me so low, low, low

 

だって、あなたは私をどん底まで落とすから

 

 

You owe me some time

 

あなたは私に借りがあるのよ

 

 

'Cause you stunted my growth, growth, growth

 

だって、私が成長するのを邪魔したから

 

 

I only wanted you 'cause I couldn't have you

 

あなたを私のものにしたかったのはそれが出来ないからだったの

 

 

Now that I know

 

今ならわかるわ

 

 

That wasn't love, that wasn't love, that was just hope

 

あれは愛なんかじゃなかったの、ただ願ってただけなの

 

 

That wasn't love, that wasn't love, that was just hope

 

あれは愛じゃなかったの、ただ願ってただけ

 

 

 

Cause you had me so low

 

だって、あなたは私をどん底まで落とすから

 

 

Now that I know

 

今ならわかるの

 

 

That wasn't love, that wasn't love, that was just hope

 

あれは愛なんかじゃなかったの、ただ願ってただけで

 

 

 

 

 

 

 

'Cause you had me so low, low, low

 

だって、あなたは私をどん底まで落とすから

 

 

You owe me some time

 

あなたは私に借りがあるのよ

 

 

'Cause you stunted my growth, growth, growth

 

だって、私が成長するのを邪魔したから

 

 

I only wanted you 'cause I couldn't have you

 

あなたを私のものにしたかったのはそれが出来ないからだったの

 

 

Now that I know

 

今ならわかるわ

 

 

That wasn't love, that wasn't love, that was just hope

 

あれは愛なんかじゃなかったの、ただ願ってただけなの

 

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

洋楽DVD NO.1 SEXY DYNAMITE 2018-2019 - DJ HOLLYWOOD 3枚組 国内盤
価格:3218円(税込、送料別) (2018/12/27時点)

楽天で購入

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow