カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Castles~ Freya Ridings

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 



 

 

 

 

You left my love, you hit the target

 

私の愛を置き去りにして、あなたは消えた

 

 

You got that rush and then you walk out the door

 

急いでドアから出て行ったの

 

 

You kept me small, it's what you wanted 

 

これがあなたの狙いで、自分を惨めに感じるわ

 

 

I never noticed

 

気づかなかったの

 

 

You held my hand into the darkness

 

あなたは私の手を掴んで暗闇へ連れてった

 

 

I didn't care, it made me just want you more

 

あなたがもっと欲しくなるだけだから、私は気にしなかったの

 

 

My god, your love, it seems so harmless 

 

ねえ神様、あなたの愛に害があるようには見えなかったの

 

 

I never noticed

 

私は気づいてなかったの

 

 

And I hate that you're gone

 

あなたが行ってしまうのが嫌で

 

 

And I hate that I don't wanna let go

 

手放したくないなんて思うのも嫌なの

 

 

And I hate that you think that I'm weak

 

弱いって思われるのも嫌

 

 

'Cause I don't wanna let you know

 

だって、あなたに知られたくないから

 

 

 

 

 

 

 

I'm gonna build castles

 

私がお城を建てるってこと

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片でね

 

 

I'm gonna be more than

 

私はもっといい女になるの

 

 

You ever thought I was

 

あなたの想像以上に

 

 

You ever thought I was (Ooh)

 

あなたの想像以上にね

 

 

 

 

 

 

 

Each time you left, there was a hunger

 

あなたが去るたびに空っぽになってたの

 

 

I felt so dead, I couldn't take anymore

 

死んだように何もしたくなくなるの

 

 

Losing your love, it left me stronger

 

でも、あなたの愛を失ってから強さを手に入れたの

 

 

I never noticed

 

気づかなかったけどね

 

 

 

 

And I hate that you're gone

 

あなたが行ってしまうのが嫌で

 

 

And I hate that I don't wanna let go

 

手放したくないなんて思うのも嫌なの

 

 

And I hate that you think that I'm weak

 

弱いって思われるのも嫌

 

 

'Cause I don't wanna let you know

 

だって、あなたに知られたくないから

 

 

 

 

 

 

 

I'm gonna build castles

 

私がお城を建てるってこと

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片でね

 

 

I'm gonna be more than

 

私はもっといい女になるの

 

 

You ever thought I was

 

あなたの想像以上に

 

 

You ever thought I was 

 

あなたの想像以上にね

 

 

 

 

 

 

 

I'm gonna build castles

 

私がお城を建てるってこと

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片でね

 

 

I'm gonna be more than

 

私はもっといい女になるの

 

 

You ever thought I was

 

あなたの想像以上に

 

 

You ever thought I was, oh

 

あなたの想像以上にね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Castle

 

お城を

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片でね

 

 

I'm gonna be more than

 

私はもっといい女になるの

 

 

You ever thought I was

 

あなたの想像以上に

 

 

You ever thought I was

 

あなたの想像以上にね

 

 

I'm gonna build castles

 

私がお城を建てるってこと

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片でね

 

 

I'm gonna be more than

 

私はもっといい女になるの

 

 

You ever thought I was

 

あなたの想像以上に

 

 

You ever thought I was

 

あなたの想像以上にね

 

 

I'm gonna build castles

 

私がお城を建てるってこと

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片

 

 

From the rubble of your love

 

あなたの愛の破片でね

 

 

I'm gonna be more than

 

私はもっといい女になるの

 

 

You ever thought I was

 

あなたの想像以上に

 

 

You ever thought I was

 

あなたの想像以上に

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow