カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Beautiful Trauma~ P!NK

 

 

 

 

 

We were on fire

 

私達、浮かれてのぼせ上がってたわ

 

 

I slashed your tires

 

あなたのタイヤを切り裂くほどに

 

 

It's like we burned so bright, we burned out

 

花火みたいに激しく煌めいて、そして燃え尽きたの

 

 

I made you chase me

 

あなたは私をしつこく追い求めて

 

 

I wasn't that friendly

 

そんなに私は親切なタイプじゃないから

 

 

My love, my drug, we're fucked up, oh

 

それが私なりの愛で、麻薬のように私達このまま落ちてしまうの

 

 

'Cause I've been on the run so long, they can't find me

 

だって、長い間バレないように逃げて来たから、彼らに見つけることすら出来なかったの

 

 

You make up to remember I'm pretty

 

あなたは私の魅力に段々気付き始めるの

 

 

And when the chemicals leave my body

 

不自然に作り出したものを私から解放したら

 

 

Yeah, they're gonna find me in a hotel lobby

 

そうね、彼らは私のホテルのロビーで見つけられるはず

 

 

Mmm, tough

 

辛い状況ね

 

 

Times they keep coming, all night

 

私達のために永遠にやってくるの、一晩中ね

 

 

Laughing and fucking

 

だから笑い声を上げて身体を重ね合う

 

 

Some days I can barely breathe

 

そのうち息苦しくなる時だってくるわ

 

 

After we were high on the love

 

愛情が最高潮に達した後には

 

 

Don't doubt it was you

 

あなただけは疑わないで

 

 

 

 

The pill I keep taking

 

やめられなくなってる薬も

 

 

The nightmare I'm waking

 

目を覚ますほどの悪夢も

 

 

There's nothing, no nothing, nothing but you

 

何もないし問題もないわ、あなた以外わ

 

 

My perfect rock bottom

 

傷1つない私にとっての汚点

 

 

My beautiful trauma

 

私の美しいトラウマだわ

 

 

My love, my love, my drug, oh

 

私なりの愛、薬のような

 

 

My love, my love, my love, my drug, oh

 

私にとっての愛、私なりの愛、私なりの薬

 

 

My love, my love, my love, my drug, oh

 

私にとっての愛、私なりの愛、私なりの薬

 

 

My love, my love, my love, my drug, oh

 

私にとっての愛、私なりの愛、私なりの薬

 

 

My love, my love, my drug, we're fucked up

 

私にとっての愛、私なりの愛、薬のように狂っていくの

 

 

 

 

 

 

 

You punched a hole in the wall and I framed it

 

あなたが壁を殴って開けたあの穴は額に入れて飾っておくわ

 

 

I wish I could feel things like you

 

私も同じ価値観で物事を見れたら良かったのに

 

 

Everyone's chasing that holy feeling

 

みんながその神聖で誰も真似できない感覚を微笑んでる

 

 

And if we don't stay it we'll blow out

 

このままの状態でいられないならもうダメかもね

 

 

Blow out

 

パンクしてしまいそう

 

 

'Cause we've been on the run so long, they can't find us

 

だって、私達ここまでずっと逃げ続けてこられたの、彼らには見つからないわ

 

 

Who's gonna have to die to remind us

 

誰かが犠牲にならないと、私達を思い出せないの

 

 

That it feels like we chose this blindly

 

いつの間にか無意識に選んでたみたいね

 

 

Now I'm gonna fuck up a hotel lobby

 

今からホテルのロビーをぶっ壊してくるから

 

 

'Cause these tough

 

だってその辛い状況が

 

 

Times they keep coming, last night

 

私達のために永遠にやってくるの、昨晩から

 
 
I might've messed it up again
 
また全てを台無しにしてしまったかも

 

 

Some days I can barely breathe

 

そのうち息苦しくなる時だってくるわ

 

 

But after we were high on the love

 

だって愛情が最高潮に達した後には

 

 

Don't doubt it was you

 

あなただけは疑わないで

 

 

 

 

The pill I keep taking

 

やめられなくなってる薬も

 

 

The nightmare I wake in

 

私を起こす程の悪夢も

 

 

There's nothing, no nothing, nothing but you

 

何もないし問題もないわ、あなた以外わ

 

 

My perfect rock bottom

 

傷1つない私にとっての汚点

 

 

My beautiful trauma

 

私の美しいトラウマだわ

 

 

My love, my love, my drug, oh

 

私なりの愛、薬のような

 

 

My love, my love, my love, my drug, oh

 

私にとっての愛、私なりの愛、私なりの薬

 

 

My love, my love, my love, my drug, oh

 

私にとっての愛、私なりの愛、私なりの薬

 

 

My love, my love, my love, my drug, oh

 

私にとっての愛、私なりの愛、私なりの薬

 

 

My love, my love, my drug, we're fucked up

 

私にとっての愛、私なりの愛、薬のように狂っていくの

 

 

 

 

 

 

 

(Hands up)

 

(手を上げて)

 

 

Times they keep coming, all night

 

夜が来るたび私に襲いかかるから

 

 

Laughing and fucking

 

笑い合って身体を重ねるの

 

 

Some days I can barely breathe

 

そのうち息苦しくなる時だってくるわ

 

 

But after we were high on the love

 

だって愛情が最高潮に達した後には

 

 

Don't doubt it was you

 

あなただけは疑わないで

 

 

 

 

The pill I keep taking

 

やめられなくなってる薬も

 

 

The nightmare I wake in

 

私を起こす程の悪夢も

 

 

There's nothing, no nothing, nothing but you

 

何もないし問題もないわ、あなた以外わ

 

 

My perfect rock bottom

 

傷1つない私にとっての汚点

 

 

My beautiful trauma

 

私の美しいトラウマだわ

 

 

My love, my love, my drug, oh

 

私なりの愛、薬のような愛

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow