カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~In My Blood~ Shawn Mendes

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Help me, it's like the walls are caving in

 

助けてくれ、壁が落ちていく感じがするんだ

 

 

 

 

Sometimes I feel like giving up

 

時々、諦めたくなる

 

 

 

 

But I just can't

 

でも、僕には出来ないんだ

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

僕の血に、それは流れてないんだ

 

 

 

 

Laying on the bathroom floor, feeling nothing

 

バスルームに寝転がって何も感じない

 

 

 

 

I'm overwhelmed and insecure, give me something

 

僕は圧倒されて自信を失ってるんだ、何か与えてくれよ

 

 

 

 

I could take to ease my mind slowly

 

僕の心をゆっくり休めてくれるなにか

 

 

 

 

Just have a drink and you'll feel better

 

ただ一杯飲めば良くなるだろう

 

 

 

 

Just take her home and you'll feel better

 

ただ彼女を家へ送れば良くなるだろう

 

 

 

 

Keep telling me that it gets better

 

良くなるだろうって、自分に言い聞かせるんだ

 

 

 

 

Does it ever?

 

そうなるかな?

 

 

 

 

 

 

 

Help me, it's like the walls are caving in

 

助けてよ、壁が落ちていく感じがするんだ

 

 

 

 

Sometimes I feel like giving up

 

時々、諦めたくなる

 

 

 

 

No medicine is strong enough

 

どんな強い薬でも足らないんだ

 

 

 

 

Someone help me

 

誰か、助けてくれよ

 

 

 

 

I'm crawling in my skin

 

自分で自分を苛立たせて

 

 

 

 

Sometimes I feel like giving up

 

時々、諦めたくなるんだ

 

 

 

 

But I just can't

 

でも、僕には出来ない

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

それが僕の血に流れてないから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

僕の血に流れてないから

 

 

 

 

Looking through my phone again feeling anxious

 

電話をまた見てる、心配になりながら

 

 

 

 

Afraid to be alone again, I hate this

 

また一人になるのが怖いんだ、イヤなんだよ

 

 

 

 

I'm trying to find a way to chill,l can't breath, oh

 

僕は冷静になる方法を探してる、息が出来ないよ

 

 

 

 

Is there somebody who could...

 

誰か、助けてくれないか。。。

 

 

 

 

 

 

 

Help me, it's like the walls are caving in

 

助けてよ、壁が落ちていく感じがするんだ

 

 

 

 

Sometimes I feel like giving up

 

時々、諦めたくなる

 

 

 

 

No medicine is strong enough

 

どんな強い薬でも足らないんだ

 

 

 

 

Someone help me

 

誰か、助けてくれよ

 

 

 

 

I'm crawling in my skin

 

自分で自分を苛立たせて

 

 

 

 

Sometimes I feel like giving up

 

時々、諦めたくなるんだ

 

 

 

 

But I just can't

 

でも、僕には出来ない

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

それが僕の血に流れてないから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

それが僕の血に流れてないから

 

 

 

 

I need somebody now

 

今、誰かが必要なんだ

 

 

 

 

I need somebody now

 

今、誰かが

 

 

 

 

Someone to help me out

 

誰か助けてくれよ

 

 

 

 

I need somebody now

 

今、誰かが必要なんだ

 

 

 

 

Help me, it's like the walls are caving in

 

助けてくれよ、壁が崩れ落ちてく感じがするんだ

 

 

 

 

Sometimes I feel like giving up

 

時々、僕は諦めたくなるんだ

 

 

 

 

But I just can't 

 

でも、僕には出来ない

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

それは、僕の血の中に流れてないからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

血の中に流れてないんだ

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

流れてないんだ

 

 

 

 

I need somebody now

 

僕には誰かが必要なんだ

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

僕の血の中には流れてないんだ

 

 

 

 

I need somebody now

 

今、誰かが必要なんだ

 

 

 

 

It isn't in my blood

 

それは僕の血の中に流れてないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow