カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Until I Bleed Out~ The Weeknd

 

 

 

 

 

 

 

 

I can't move, I'm so paralyzed

 

動けないよ、麻痺して

 

 

I'm so paralyzed

 

麻痺してるんだ

 

 

I can't explain why I'm terrified

 

なんで怯えてるのか説明できないけど

 

 

I'm so terrified

 

怖いんだ

 

 

Well, I don't wanna touch the sky no more

 

そう、もう空に届くほどハイになりたくはないんだよ

 

 

I just wanna feel the ground when I'm coming down

 

僕はただ、しっかり地に足をつけたい

 

 

It's been way too long

 

長くやりすぎたんだ

 

 

And I don't even wanna get high no more

 

もう、ハイになりたくないんだ

 

 

I just want it out of my like

 

そんなものはもういらない

 

 

Out of my life, out

 

僕の人生から消えて欲しいよ

 

 

 

 

 

 

 

I wanna cut you outta my dreams

 

キミを僕の夢から消したい

 

 

'Til I'm bleeding out

 

僕の血がなくなるまで

 

 

'Til I'm bleeding

 

血がなくなるまで

 

 

I wanna cut you outta my mind

 

キミを僕の考えから消したいよ

 

 

'Til I'm bleeding out

 

僕の血がなくなるまで

 

 

'Til I'm bleeding

 

血がなくなるまで

 

 

I wanna cut you outta my dreams

 

キミを僕の夢から消したい

 

 

Whoa, I'm bleeding out

 

僕の血がなくまるまで

 

 

Girl, I'm bleeding

 

ねえ、僕の血が

 

 

I wanna cut you outta my mind

 

キミを僕の考えから消したいよ

 

 

'Cause I'm bleeding out

 

だって、僕は血を流してるんだ

 

 

Oh, I'm bleeding

 

僕は

 

 

Girl, I'm bleeding

 

血を流してるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I keep telling myself I don't need it

 

もういらないってずっと自分に言い聞かせて

 

 

I keep telling myself I don't need it anymore

 

もういらないって、ずっと

 

 

I keep telling myself I don't need it anymore

 

自分に言い聞かせてるんだ

 

 

Need it anymore

 

もう、いらないんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow