カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Start A Fire~ John Legend

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I don't know why I keep moving my body

 

どうして身体を動かし続けてるのかわからないんだ

 

 

I don't know if this is wrong or if it's right

 

これが間違いなのか、正解なのかもわからないんだ

 

 

I don't know if there's a beat, or something's taking over me

 

ビートがあるのか、何かが僕を乗っ取ってるのかもわからない

 

 

And I just know I feel so good tonight

 

でも僕はただ、今夜すごく気分が良いことだけはわかってるんだ

 

 

I don't know what your name is but I like it

 

キミの名前は分からないど、それが好きなんだ

 

 

I've been thinking 'bout some things I wanna try

 

自分がやってみたいことをずっと考えてみるんだ

 

 

I don't know what you came to do, I wanna do it with you

 

キミが何をするのかわからないけど、僕だってそれをキミとしたいんだ

 

 

And I just know I feel so good tonight

 

ただ、今夜はすごく気分がいいんだよ

 

 

Oh, if we keep on dancing

 

ああ、もしも僕達が踊り続けたら

 

 

Take our rhythm to new heights

 

リズムを新しい絶頂へと連れて行って

 

 

Feel the heat of passion, baby

 

激情を感じるんだ

 

 

Light up the night

 

夜に明かりを灯そう

 

 

 

 

 

 

 

We could start a fire

 

僕達で火を起こせるかも

 

 

Come on, let it burn baby

 

こっちへ来て、火を点けようよ

 

 

We could start a fire

 

僕達で火を起こせるかも

 

 

Let the tables turn baby

 

形勢逆転しよう

 

 

We could start a fire

 

僕達で火を起こせるかもしれないよ

 

 

I just know I feel so good 

 

ただ気分が良いことはわかってるんだ

 

 

 

Don't you know I feel so good

 

僕がご機嫌だってわからないかな?

 

 

I just know I feel so good

 

僕はただ気分が良いんだ

 

 

Tonight

 

今夜はね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't care if this turns into a riot

 

これが騒動になったって気にしないんだ

 

 

Let's get reckless, tear this place down to the floor

 

無茶なことをしよう、この場所を壊してダンスフロアにするんだ

 

 

Turn the music way up loud

 

音楽を大きくして

 

 

Can't nobody stop us now

 

今なら誰も僕達を止められない

 

 

I just know I feel so good tonight

 

僕はただ気分がいいんだ

 

 

I just know I feel so good tonight

 

すごく気分が良いことだけはわかってるんだ

 

 

 

 

 

 

 

We could start a fire

 

僕達で火を起こせるかも

 

 

Come on, let it burn baby

 

こっちへ来て、火を点けようよ

 

 

We could start a fire

 

僕達で火を起こせるかも

 

 

Let the tables turn baby

 

形勢逆転しよう

 

 

We could start a fire

 

僕達で火を起こせるかもしれないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I just know I feel so good 

 

ただ気分が良いことはわかってるんだ

 

 

 

Don't you know I feel so good

 

僕がご機嫌だってわからないかな?

 

 

I just know I feel so good

 

僕はただ気分が良いんだ

 

 

Tonight

 

今夜はね

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow