カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Home~ One Direction

 

 

 

 

Make a little conversation

 

細かい話しを

 

 

So long I've been waiting

 

永遠と続けている時

 

 

To let go of myself and feel alive

 

僕は自由になれる時を待ってるのかも

 

 

So many nights I thought it over

 

何度も何度も僕達は終わりだって疑ったんだ

 

 

Told myself I kinda liked her

 

彼女のことがまだ、好きだって自分に信じ込ませて

 

 

But there was something missing in her eyes

 

でも彼女の瞳の輝きは消えてて

 

 

I was stumbling

 

暗闇の中で

 

 

Looking in the dark

 

つまずいてた

 

 

With an empty heart

 

心がない感じがした

 

 

But you say, you feel the same

 

でも、キミは何も変わってないって言う

 

 

Could we ever be enough

 

僕達は十分なのかな?

 

 

Baby we could be enough

 

ベイビー、僕達は十分だよ

 

 

 

 

And it's alright

 

大丈夫

 

 

Calling out for somebody to hold tonight

 

今夜誰かの支えが必要でも

 

 

When you're lost, I'll find a way

 

キミが迷子の時には、僕が道を探すから

 

 

I'll be your light

 

僕がキミの光になるさ

 

 

You'll never feel like you are alone

 

キミに独りじゃないって感じさせるから

 

 

I'll make this feel like home

 

キミの居場所はここさ

 

 

 

 

 

 

 

So hard that I couldn't take it

 

乗り越えられないほど辛かったけど

 

 

Wanna wake up and see your face

 

起きた時にキミの顔を見たいんだ

 

 

And remember how good it was being here last night

 

昨晩の幸せを思い出したいのさ

 

 

Still high with a little feeling

 

まだ、ハイになってしまってる

 

 

I see the smile as it starts to creep in

 

キミの目に映る笑顔が

 

 

It was there I saw it in your eyes

 

僕には見えたんだ

 

 

I was stumbling

 

暗闇の中で

 

 

Looking in the dark

 

つまずいてた

 

 

With an empty heart

 

心がない感じがしたんだ

 

 

But you say, you feel the same

 

でも、キミは何も変わってないって言う

 

 

Could we ever be enough

 

僕達は十分なんだ

 

 

Baby we could be enough

 

ベイビー、僕達はこれで十分なんだ

 

 

 

 

And it's alright

 

大丈夫

 

 

Calling out for somebody to hold tonight

 

今夜誰かの支えが必要でも

 

 

When you're lost, I'll find a way

 

キミが迷子の時には、僕が道を探すから

 

 

I'll be your light

 

僕がキミの光になるさ

 

 

You'll never feel like you are alone

 

キミは絶対独りじゃないって感じさせるから

 

 

 

 

 

 

I'll make this feel like home

 

ここがキミの居場所だよ

 

 

I'll make this feel like home

 

ここがキミの居場所なんだ

 

 

Baby we can be enough

 

ベイビー、僕達は十分なんだ

 

 

 

 

And it's alright

 

大丈夫

 

 

Calling out for somebody to hold tonight

 

今夜誰かの支えが必要でも

 

 

When you're lost, I'll find a way

 

キミが迷子の時には、僕が道を探すから

 

 

I'll be your light

 

僕がキミの光になるさ

 

 

You'll never feel like you are alone

 

キミは絶対独りじゃないって感じさせるから

 

 

I'll make this feel like home

 

キミの居場所はここさ

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow