カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Thrill Is Gona~ Eric Clapton

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

The thrill is gone

 

スリルは何処かへ消え去った

 

 

The thrill is gone away

 

スリルは消え去ってしまったんだ

 

 

The thrill is gone baby

 

ねえ、スリルは何処かへ行ったんだよ

 

 

The thrill is gone away

 

スリルは消え去ってしまったんだ

 

 

You know you done me wrong baby

 

キミは僕に悪いことをしたってわかってるんでしょ?

 

 

And you'll be sorry someday

 

そしてキミはいつの日か、申し訳なく思うんだろうね

 

 

 

 

 

 

 

The thrill is gone

 

スリルは何処かへ行った

 

 

It's gone away from me

 

僕からは遠くに離れた

 

 

The thrill is gone baby

 

ねえ、スリルは何処かへ行ったんだよ

 

 

The thrill is gone away from me

 

スリルは僕から遠くに離れたんだ

 

 

Although, I'll still live on

 

だけど、僕はまだ生きてるよ

 

 

But so lonely I'll be

 

でも、すごく孤独になるんだろうね

 

 

 

 

The thrill is gone

 

スリルは何処かへ行ったんだ

 

 

It's gone away for good

 

永遠に何処かへ行ってしまったんだ

 

 

The thrill is gone baby

 

ねえ、スリルは何処かへ行ってしまった

 

 

It's gone away for good

 

永遠に何処かへ行ってしまったんだ

 

 

Someday I know I'll be over it all baby

 

いつの日か、僕は完全に乗り越えられるって分かってる

 

 

Just like I know a good man should

 

良い人男ならそうすべきであることを僕が知ってるみたいに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You know I'm free, free now baby

 

僕は自由だから、ねえ今自由だろ

 

 

I'm free from your spell

 

キミの魔力から解き放たれてる

 

 

Oh I'm free, free now

 

ねえ、今自由なんだ

 

 

I'm free from your spell

 

キミの魔力から解放されて

 

 

And now that it's all over

 

そして、今それが終わったんだ

 

 

All I can do is wish you well

 

僕にできるのはキミがうまく行くように祈ることだけ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow