カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Walking On Air~ Katy Perry

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Tonight, tonight, tonight

 

今夜ね

 

 

I'm walking on air

 

私は有頂天になるの

 

 

Tonight, tonight, tonight

 

今夜ね

 

 

I'm walking on air

 

私は有頂天になるのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're giving me sweet, sweet ecstasy

 

あなたは甘いの、甘い喜びをくれるわ

 

 

Yeah, you take me to utopia

 

そうよ、私をユートピアに連れて行ってくれるわ

 

 

You're reading me like erotica

 

官能小説みたいに私を読んでくれて

 

 

Boy you make me feel exotic yeah

 

あなたは私をエキゾチックな気分にしてくれるの

 

 

Just when I think I can't take anymore

 

ただもう、これ以上は無理って思った瞬間に

 

 

We go deeper and harder

 

私達は深く高く舞い上がるの

 

 

Than ever before

 

今までに経験したことないくらいに

 

 

We go higher and higher

 

私達は高く昇るの

 

 

I feel like I'm already there

 

私は前からここにいたような気持ちになれるわ

 

 

 

 

 

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

 

This is pure paradise

 

これは純粋なパラダイス

 

 

Even heaven is jealous of our love

 

天国でも私達の愛に嫉妬してる

 

 

Yes, we make angels cry

 

そうよ、私達は天使達を泣かせるの

 

 

Reining, down on earth from up above

 

天国から地上を支配してるの

 

 

Just when I think I can't take anymore

 

ただもう、これ以上は無理って思った瞬間に

 

 

We go deeper and harder

 

私達は深く高く舞い上がるの

 

 

Than ever before

 

今までに経験したことないくらいに

 

 

We go higher and higher

 

私達は高く昇るの

 

 

I feel like I'm already there

 

私は前からここにいたような気持ちになれるわ

 

 

 

 

 

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, tonight, tonight

 

今夜ね

 

 

I'm walking on air

 

私は有頂天になるの

 

 

Tonight, tonight, tonight

 

今夜ね

 

 

I'm walking on air

 

私は有頂天になるのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heaven is jealous of our love, oh yeah

 

天国でも私達の愛に嫉妬してる

 

 

Angels are crying from up above, oh yeah

 

空の上の天使達は泣いてるわ

 

 

 

 

 

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, I'm walking on air

 

今夜、私は有頂天になるわ

 

 

I'm walking on air

 

天にも昇るような気持ちなの

 

 

Tonight, tonight, tonight

 

今夜ね

 

 

I'm walking on air

 

私は有頂天になるの

 

 

Tonight, tonight, tonight

 

今夜ね

 

 

I'm walking on air

 

私は有頂天になるのよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow