カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Stuck~ Stacie Orrico

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I can't get out of bed today

 

今日は何かベッドから起き上がれない

 

 

Or get you off my mind

 

それにあなたへの気持ちを消し去る事も出来ないの

 

 

I just can't seem to find a way to leave

 

ただ、私はどうしたらあなたを嫌いになれるのか

 

 

The love behind

 

分からないままでいるの

 

 

I ain't trippin' 

 

つまずいてなんかないわ

 

 

I'm just missin' you

 

私はただ、あなたに会いたいの

 

 

You know what I'm saying

 

私が言いたい事も

 

 

You know what I mean

 

あなたを想ってる事もわかってるんでしょ?

 

 

You kept me hanging on a string

 

あなたは私をずっと吊り下げて

 

 

Why you make me cry

 

何で私を泣かせるの?

 

 

I tried to give you everything

 

私は全てをあなたに捧げようとしたのに

 

 

But you just give lies

 

でも、あなたはウソばっかで

 

 

I ain't trippin'

 

つまずいてなんかないの

 

 

I'm just missin' you

 

ただ寂しいだけ

 

 

You know what I'm saying

 

私が言いたい事も

 

 

You know what I mean

 

あなたを想ってるって事も分かってるんでしょ?

 

 

Every now and then when I'm all alone

 

時々、私は独りぼっちの時

 

 

I've been wishing you would call me on the telephone

 

ずっと願ってたの、あなたからの電話を

 

 

Say you want me back

 

「戻って来て」って言う電話を

 

 

But you never do

 

でも、あなたはしなかった

 

 

I feel like such a fool

 

私がバカみたい

 

 

There's nothing I can do

 

だから何も出来ないままでいるの

 

 

I'm such a fool for you

 

あなたにとって私はただのバカな女の子なんでしょ?

 

 

 

 

 

 

 

I can't take it what am I waiting for

 

我慢できない私は何を待ってるの?

 

 

My heart's still breakin'

 

私の心はまだ傷ついたままなのに

 

 

I miss you even more

 

ただ、あなたが恋しくなっていく

 

 

And I can't take it the way I could before

 

前みたいに振る舞うなんて出来ないわ

 

 

 I hate you but I love you

 

大嫌いなのに、好きなの

 

 

I can't stop thinkin' of you

 

忘れるなんて出来ない

 

 

It's true, I'm stuck on you

 

ホントよ、あなたにハマってるの

 

 

 

 

Now love's a broken record

 

今の私は頭の中で同じことを

 

 

That's been skippin' in my head

 

繰り返すレコードみたい

 

 

I keep singing yesterday

 

昨日からずっと歌い続けて

 

 

Why we got to play these games we play?

 

何で私達はこんなゲームをしてるの?

 

 

I ain't trippin'

 

つまずいてなんかないの

 

 

I'm just missin' you

 

ただ寂しいだけ

 

 

You know what I'm saying

 

私が言いたい事も

 

 

You know what I mean

 

あなたを想ってるって事も分かってるんでしょ?

 

 

Every now and then when I'm all alone

 

時々、私は独りぼっちの時

 

 

I've been wishing you would call me on the telephone

 

ずっと願ってたの、あなたからの電話を

 

 

Say you want me back

 

「戻って来て」って言う電話を

 

 

But you never do

 

でも、あなたはしなかった

 

 

I feel like such a fool

 

私がバカみたい

 

 

 

 

 

 

 

I can't take it what am I waiting for

 

我慢できない私は何を待ってるの?

 

 

My heart's still breakin'

 

私の心はまだ傷ついたままなのに

 

 

I miss you even more

 

ただ、あなたが恋しくなっていく

 

 

And I can't take it the way I could before

 

前みたいに振る舞うなんて出来ないわ

 

 

 I hate you but I love you

 

大嫌いなのに、好きなの

 

 

I can't stop thinkin' of you

 

忘れるなんて出来ない

 

 

It's true, I'm stuck on you

 

ホントよ、あなたにハマってるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Every now and then when I'm all alone

 

時々、私は独りぼっちの時

 

 

I've been wishing you would call me on the telephone

 

ずっと願ってたの、あなたからの電話を

 

 

Say you want me back

 

「戻って来て」って言う電話を

 

 

But you never do

 

でも、あなたはしなかった

 

 

I feel like such a fool

 

私がバカみたい

 

 

There's nothing I can do

 

だから何も出来ないままでいるの

 

 

I'm such a fool for you

 

あなたにとって私はただのバカな女の子なんでしょ?

 

 

 

 

 

 

 

I can't take it what am I waiting for

 

我慢できない私は何を待ってるの?

 

 

My heart's still breakin'

 

私の心はまだ傷ついたままなのに

 

 

I miss you even more

 

ただ、あなたが恋しくなっていく

 

 

And I can't take it the way I could before

 

前みたいに振る舞うなんて出来ないわ

 

 

 I hate you but I love you

 

大嫌いなのに、好きなの

 

 

I can't stop thinkin' of you

 

忘れるなんて出来ない

 

 

It's true, I'm stuck on you

 

ホントなのよ、あなたにハマってるわ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow