カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~What If I Took It Off For You?~ Nemahsis

 

 

 

 

Oh I look in the mirror and I see nothing at all

鏡を見ても何も映ってなくて

 

Oh I wish it was clearer why you don't love me at all

私のことを愛してくれない理由がはっきりわかればいいのに

 

Oh I might leave the city with my 

こうなってしまった私は

 

Fentys and no one with me

フェンティを持って街を出るかもしれないわ

 

And I know you won't miss me

でも、あなたは寂しがらないわよね

 

You were with me and it was empty

私達は付き合ってても無関心で

 

 

 

What if I took it off for you

もしもあなただけに私の本心を出したら?

 

Would you love me the way they never do

他人と違って愛してくれる?

 

I thought I should take it off for you

そうやって思ってたけど

 

What a fool

馬鹿よね

 

I'm such a fool

私って

 

I'm such a fool

私っておかしいわよね

 

 

 

Oh I don't speak much no I don't speak at all

私はそんなに話さないの、いやずっと黙ってるわ

 

Guess I should have spoken cuz you still left me after all

結局あなたは私を置いて行ってしまったから、話せばよかったけど

 

 

 

Oh I might leave the city with my 

こうなってしまった私は

 

Fentys and no one with me

フェンティを持って街を出るかもしれないわ

 

And I know you won't miss me

でも、あなたは寂しがらないわよね

 

You were with me and it was empty

私達は付き合ってても無関心で

 

 

 

What if I took it off for you

もしもあなただけに私の本心を出したら?

 

Would you love me the way they never do

他人と違って愛してくれる?

 

I thought I should take it off for you

そうやって思ってたけど

 

What a fool

馬鹿よね

 

I'm such a fool

私って

 

I'm such a fool

私っておかしいわよね

 

What a fool

馬鹿よね

 

I'm such a fool

私って

 

I'm such a fool

私っておかしいわよね

 

What a fool

馬鹿よね

 

I'm such a fool

私って

 

I'm such a fool

私っておかしいわよね

 

What a fool

馬鹿よね

 

I'm such a fool

私って

 

I'm such a fool

私っておかしいわよね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow