カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Be The One~ Dua Lipa

 
 
 
 
 
 
 
 

I see the moon, I see the moon, I see the moon

 
月が見えるの、私には
 
 
Oh, when you're looking at the sun
 
あなたが太陽を見てるって言うのに
 
 
Not a fool, I'm not a fool, not a fool
 
私は笑い者じゃないの、笑い者じゃ
 
 
No, you're not fooling anyone
 
いや、上手くからかってるなんて思わないで
 
 
Oh, but when you're gone
 
ねえ、でもあなたがいなくなると
 
 
When you're gone, when you're gone
 
居なくなると、あなたが居なくなると
 
 
Oh baby, all the lights go out
 
全ての光が消えるの
 
 
Thinking oh that, baby, I was wrong
 
考えてみたわ、私が間違ってた
 
 
I was wrong, I was wrong
 
私が間違ってたの、私が
 
 
Come back to me, baby, we can work this out
 
戻って来て、私達で一緒に解決できるから
 

 

 

Oh baby, come on, let me got to know you
 
ねえ、来て、チャンスをくれたらあなたのことを理解するから
 
 
Just another chance so that I can show
 
あと一回だけチャンスをちょうだい
 
 
That I won't let you down and run

 

そんなことで裏切ったり逃げたりしないわ

 

 

No, I won't let you down and run

 

嫌なの、裏切ったりしないわ

 

 

Cause I could be the one

 

だって、私があなたの運命の女のはずなの

 

 

I could be the one

 

私が運命の女のはず

 

 

I could be the one

 

私が運命の女のはず

 

 

I could be the one

 

私が運命の女のはずなのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I see in blue, I see in blue, I see in blue

 

私は悲しくて沈んでるの

 

 

Oh, when you see everything in red

 

あなたが熱くなってるって言うのに

 

 

There is nothing that I wouldn't do for you

 

あなたの為なら何でもするの

 

 

Do for you, do for you

 

何でもするわ

 

 

Oh, cause you got inside my head

 

ねえ、あなたのことが頭から離れないの

 

 

Oh, but when you're gone
 
ねえ、でもあなたがいなくなると
 
 
When you're gone, when you're gone
 
居なくなると、あなたが居なくなると
 
 
Oh baby, all the lights go out
 
全ての光が消えるの
 
 
Thinking oh that, baby, I was wrong
 
考えてみたわ、私が間違ってた
 
 
I was wrong, I was wrong
 
私が間違ってたの、私が
 
 
Come back to me, baby, we can work this out
 
戻って来て、私達で一緒に解決できるから
 
 
 
 
 
 
 
Oh baby, come on, let me got to know you
 
ねえ、来て、チャンスをくれたらあなたのことを理解するから
 
 
Just another chance so that I can show
 
あと一回だけチャンスをちょうだい
 
 
That I won't let you down and run

 

そんなことで裏切ったり逃げたりしないわ

 

 

No, I won't let you down and run

 

嫌なの、裏切ったりしないわ

 

 

Cause I could be the one

 

だって、私があなたの運命の女のはずなの

 

 

I could be the one

 

私が運命の女のはず

 

 

I could be the one

 

私が運命の女のはず

 

 

I could be the one

 

私が運命の女のはずなのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Be the one, be the one, be the one

 

運命の人、運命の人よ

 

 

Be the one, be the one, be the one

 

運命の人、運命の人よ

 

 

I could be the one

 

私が運命の人なの

 

 

Be the one, be the one, be the one

 

運命の人、運命の人よ

 

 

Be the one, be the one, be the one

 

運命の人、運命の人よ

 

 

I could be the one

 

私が運命の人なの

 

 

Be the one, be the one, be the one

 

運命の人、運命の人よ

 

 

Be the one, be the one, be the one

 

運命の人、運命の人よ

 

 

I could be the one

 

私が運命の人なの

 

 

Be the one, be the one, be the one

 

運命の人、運命の人よ

 

 

Be the one, be the one, be the one

 

運命の人、運命の人よ

 

 

I could be the one

 

私が運命の人なの

 

 

 

 

 

 

 

Oh baby, come on, let me got to know you
 
ねえ、来て、チャンスをくれたらあなたのことを理解するから
 
 
Just another chance so that I can show
 
あと一回だけチャンスをちょうだい
 
 
That I won't let you down and run

 

そんなことで裏切ったり逃げたりしないわ

 

 

No, I won't let you down and run

 

嫌なの、裏切ったりしないわ

 

 

Cause I could be the one

 

だって、私があなたの運命の女のはずなの

 

 

I could be the one

 

私が運命の女のはず

 

 

I could be the one

 

私が運命の女のはずなの

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow