カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Boyfriend~ Dove Cameron

 

 

 

I can't believe we're finally alone

やっと2人っきりになれた

 

I can't believe I almost went home

なんで、私は家に帰ろうとしてたのかな

 

What are the chances? everyone's dancing

可能性はどれくらい?みんなが踊ってる

 

And he's not with you

そして、彼はいないの

 

The universe must have divined this

宇宙がこの運命を作ったに違いない

 

What am I gonna do? not grab your wrist?

あなたの手首を掴むしかないでしょ?

 

 

 

I could be a better boyfriend than him

私なら彼よりもいい彼氏になれるの

 

I could do the shit he never did

彼がやらないことも私ならできるわ

 

Up all night, I won't quit

一晩中、私は止めないから

 

Thinking I'm gonna steal you from him

彼からあなたを奪おうと思ってる

 

I could be such a gentleman

私は紳士になれるから

 

Plus all my clothes would fit

それに私の服もあなたにピッタリ

 

I could be a better boyfriend

私なら彼よりもいい彼氏になれるわ

 

 

 

I don't need to tell you twice

2度も言う必要はないけど

 

All the ways he can't suffice

彼への不満に対して

 

If I could give you some advice

私がアドバイスしてあげるわ

 

I would leave with me tonight

今夜、私と一緒にいればいい

 

The universe must have divined this

宇宙がこの運命を作ったに違いないの

 

Ladies first, baby, I insist

レディーファースト、強調したいわ

 

 

 

I could be a better boyfriend than him

私なら彼よりもいい彼氏になれるの

 

I could do the shit that he never did

彼がやらないことも私ならできるわ

 

Up all night, I won't quit

一晩中、私は止めないから

 

Thinking I'm gonna steal you from him

彼からあなたを奪おうと思ってる

 

I could be such a gentleman

私は紳士になれるから

 

Plus all my clothes would fit

それに私の服もあなたにピッタリ

 

I could be a better boyfriend than him

私なら彼よりもいい彼氏になれるの

 

I could be a better boyfriend

私なら彼よりもいい彼氏になれるわ

 

 

 

I never would have left you alone

私ならあなたを独りぼっちにさせない

 

Here on your own

ここに1人で残すなんて

 

Glued to your phone

あなたの電話を絶対逃さないし

 

Never would have left you alone

あなたを独りぼっちになんてさせないわ

 

For someone else to take you home

誰かがあなたを奪って行かないように

 

 

 

I could be a better boyfriend than him

私なら彼よりもいい彼氏になれるの

 

I could do the shit he never did

彼がやらないことも私ならできるわ

 

Up all night, I won't quit

一晩中、私は止めないから

 

Thinking I'm gonna steal you from him

彼からあなたを奪おうと思ってる

 

I could be such a gentleman

私は紳士になれるから

 

Plus all my clothes would fit

それに私の服もあなたにピッタリ

 

I could be a better boyfriend than him

私なら彼よりもいい彼氏になれるの

 

I could do the shit that he never did

彼がやらないことも私ならできるわ

 

Up all night, I won't quit

一晩中、私は止めないから

 

Thinking I'm gonna steal you from him

彼からあなたを奪おうと思ってる

 

I could be such a gentleman

私は紳士になれるから

 

Plus all my clothes would fit

それに私の服もあなたにピッタリ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow