カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No Place~ Back Street Boys

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

I've been to Paris

 

僕はパリにも行ったし

 

 

Made my way down to Rome

 

そこからローマにも行ったんだ

 

 

Seen the sun setting on the beach In Mexico

 

おまけにメキシコのビーチで夕日も見たんだ

 

 

But I could care less

 

でも、そんなのどうだっていい

 

 

'Cause I was all alone

 

だって、僕は独りぼっちだったから

 

 

And there ain't no way to touch your body over the phone

 

電話だとキミの体に触れることも出来ないから

 

 

 

 

 

 

 

I've been all around the world

 

僕は世界中を旅して

 

 

Done all there is to do

 

そこじゃないと経験できないことも沢山したんだ

 

 

But you'll always be the home

 

でも、キミが僕にとって常に「家」であり続ける

 

 

I want to come home to

 

僕が帰りたい場所なんだ

 

 

You're a wild night with a hell of a view

 

すごい景色が見られるワイルドな夜のような

 

 

There ain't no place, ain't no place like you

 

キミみたいな場所はないんだ

 

 

There ain't no place, ain't no place like you

 

キミみたいな場所はないんだよ

 

 

 

 

You're my daybreak

 

キミは僕の夜明けで

 

 

You're my California sun

 

僕にとってのカリフォルニアの太陽なんだ

 

 

You're my Memphis, New York, New Orleans

 

僕の「メンフィス・ニューヨーク・ニューオーリンズ」でもあるんだ

 

 

All rolled into one

 

それらがすべて一つになった感じなんだ

 

 

In the city, the country

 

街でも国でも

 

 

The mountains or the sea

 

山でも海でも関係ないよ

 

 

Wherever you are baby

 

どこだって、キミが居るところなんだ

 

 

That's where I want to be

 

それが僕の居たい場所なんだ

 

 

 

 

 

 

 

I've been all around the world

 

僕は世界中を旅して

 

 

Done all there is to do

 

そこじゃないと経験できないことも沢山したんだ

 

 

But you'll always be the home

 

でも、キミが僕にとって常に「家」であり続ける

 

 

I want to come home to

 

僕が帰りたい場所なんだ

 

 

You're a wild night with a hell of a view

 

すごい景色が見られるワイルドな夜のような

 

 

There ain't no place, ain't no place like you

 

キミみたいな場所はないんだ

 

 

There ain't no place, ain't no place like you

 

キミみたいな場所はないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No sight ever left me breathless

 

息をのんでしまうものなんて見たことがなかったよ

 

 

The way you take my breath away

 

キミが僕の前に現れるまで

 

 

No scene ever left me speechless

 

景色を見て言葉にならないなんてありえないって思ってた

 

 

But right now I've got no words to say

 

でも、今はキミを表現する言葉が見つからないよ

 

 

 

 

 

 

 

I've been all around the world

 

僕は世界中を旅して

 

 

Done all there is to do

 

そこじゃないと経験できないことも沢山したんだ

 

 

But you'll always be the home

 

でも、キミが僕にとって常に「家」であり続ける

 

 

I want to come home to

 

僕が帰りたい場所なんだ

 

 

You're a wild night with a hell of a view

 

すごい景色が見られるワイルドな夜のような

 

 

There ain't no place, ain't no place like you

 

キミみたいな場所はないんだ

 

 

There ain't no place, ain't no place like you

 

キミみたいな場所はないんだよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow