カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Think Jesus~ Morgan Wallen

 

 

 

A boy gets a guitar and starts writing songs

男はギターを手に取って曲を書き始めた

 

About whisky and women and getting too stoned

ウィスキーと女と葉っぱの曲を

 

He got all three at the first show he played

彼は初めてのショーでその3つ全てを手に入れたんだ

 

Hometown said "I don't think Jesus done it that way"

でも故郷は言ったんだ「神様はそんなことを望んでおられない」

 

Boy moves to city lives fast and goes hard

男は街に行って、おしゃれな生活を送ったんだ

 

Starts chasing the devil through honky tonk bars

ホンキートンクでは欲望のままに動いた

 

Ignoring the voices in his head that say "I don't think Jesus done it this way"

頭の声は聞かなかった「神様はそんなことを望んでおられない」

 

If I was Him I'd say, "To hell with you, ain't no helping you"

もしも、僕が神様だったらこういうだろう「キミに地獄を与える何の助けにもならない」

 

Find someone else to give Heaven to, I'm telling you

天国を与える別の人間を探すさ

 

I'd shame me, I'd blame me

僕自身を恥ずかしく思うだろう、僕自身を責めるだろう

 

I'd make me pay for my mistakes

僕自身の過ちを償わせるだろう

 

Oh, but I don't think Jesus does it that way

でも、神様はそんなことを望んでいないんだ

 

Boy's all alone, got no one to turn to

男は独りっきり、味方になってくれる人はいなかった

 

He figures he'll pray, 'cause what else could he do?

彼は祈った、他にできることなんてないだろ?

 

 

 

He said "I wish you would've woke me up an easier way"

彼は言ったんだ「もっと簡単な方法でこの目を覚ましてください」

 

But I don't think Jesus does it that way

でも、神様はそんなことを望んでいないんだ

 

If I was Him I'd say, "To hell with you, ain't no helping you"

もしも、僕が神様だったらこういうだろう「キミに地獄を与える何の助けにもならない」

 

Find someone else to give Heaven to, I'm telling you

天国を与える別の人間を探すさ

 

I'd shame me, I'd blame me

僕自身を恥ずかしく思うだろう、僕自身を責めるだろう

 

I'd make me pay for my mistakes

僕自身の過ちを償わせるだろう

 

But I don't think Jesus does it that way

でも、神様はそんなことを望んでいないんだ

 

 

 

World likes to rear back and throw a few stones

世間は文句を言って、石を投げたがる

 

So boy wants to throw a few stones of his own

だから男も自分の石を投げたかった

 

But Lord knows I ain't perfect, and it ain't my place

でも、神様は僕が完璧な人間じゃないことを知ってる、ここが僕の場所じゃないって

 

And I don't think Jesus done it that way

そして、神様はそんなことを望んでない

 

Are y'all sure that Jesus done it that way?

神様はそんなことを望んでるってキミ達は思う?

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow