カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Live Forever~ Oasis

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Maybe I don't really wanna know

 

多分、本当は知りたくも無いんだ

 

 

How your garden grows 

 

キミの庭がどうなのかなんてね

 

 

'Cause I just wanna fly

 

だって、僕はただ飛び立ちたいだけなんだ

 

 

Lately did you ever feel the pain

 

最近、痛みを感じたことはある?

 

 

In the morning rain

 

朝の雨に打たれて

 

 

As it soaks you to the bone

 

骨までビショビショに浸ったみたいに

 

 

Maybe I just wanna fly

 

多分、ただ飛び立ちたいだけなんだ

 

 

Want to live I don't wanna die

 

生きていたいよ、死にたく無いんだ

 

 

Maybe I just wanna breathe

 

多分、僕はただ息をしてたいだけ

 

 

Maybe I just don't believe

 

多分、僕は信じてないんだ

 

 

Maybe you're the same as me

 

多分、キミも同じだろ?

 

 

We see things they'll never see

 

僕達は彼らには見えないものを見てる

 

 

You and I are gonna live forever

 

キミと僕は永遠に生きるんだ

 

 

I said, maybe I don't really wanna know

 

僕は言ったよ、多分本当は知りたくも無いんだ

 

 

 

 

 

 

 

How your garden grows 

 

キミの庭がどうなのかなんてね

 

 

'Cause I just wanna fly

 

だって、僕はただ飛び立ちたいだけなんだ

 

 

Lately did you ever feel the pain

 

最近、痛みを感じたことはある?

 

 

In the morning rain

 

朝の雨に打たれて

 

 

As it soaks you to the bone

 

骨までビショビショに浸ったみたいに

 

 

Maybe I will never be

 

多分、僕にはなれないんだ

 

 

All the things that I wanna be

 

僕がなりたい全てには

 

 

 

 

Now is not the time to cry

 

でも今は、泣いてる場合じゃないんだ

 

 

Now's the time to find out why

 

今はそれが何故かを解き明かす時で

 

 

I think you're the same as me

 

キミも僕と同じだと思うよ

 

 

We see things they'll never see

 

僕達は彼らには見えないものを見てるんだ

 

 

You and I are gonna live forever

 

キミと僕は永遠に生きるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Maybe I don't really wanna know

 

多分、本当は知りたくも無いんだ

 

 

How your garden grows 

 

キミの庭がどうなのかなんてね

 

 

'Cause I just wanna fly

 

だって、僕はただ飛び立ちたいだけなんだ

 

 

Lately did you ever feel the pain

 

最近、痛みを感じたことはある?

 

 

In the morning rain

 

朝の雨に打たれて

 

 

As it soaks you to the bone

 

骨までビショビショに浸ったみたいに

 

 

Maybe I just wanna fly

 

多分、ただ飛び立ちたいだけなんだ

 

 

Want to live I don't wanna die

 

生きていたいよ、死にたく無いんだ

 

 

Maybe I just wanna breathe

 

多分、僕はただ息をしてたいだけ

 

 

Maybe I just don't believe

 

多分、僕は信じてないんだ

 

 

Maybe you're the same as me

 

多分、キミも同じだろ?

 

 

We see things they'll never see

 

僕達は彼らには見えないものを見てる

 

 

You and I are gonna live forever

 

キミと僕は永遠に生きるんだ

 

 

Gonna live forever

 

永遠に生きるんだ

 

 

Gonna live forever

 

永遠に生きるんだよ

 

 

Gonna live forever

 

永遠に生きるんだ

 

 

Gonna live forever

 

永遠に

 

 

Gonna live forever

 

永遠に生きるんだ

 

 

Gonna live forever

 

永遠に生きるんだよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow