カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Honest~ Bazzi

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

(If we had just been honest)

 

(もしも僕達が正直になってたら)

 

 

Gonna turn my read receipts on

 

既読機能だけオンにしておくよ

 

 

Just to let you know I won't respond

 

キミには返事をするつもりはないってだけ伝えとくさ

 

 

Girl, it hurts me to do this

 

ねえ、キミのしたことは僕を傷つけたんだ

 

 

But I'm not looking for excuse

 

でも、僕に対しての言い訳なんて求めてない

 

 

And I deleted all your info

 

キミついての情報は全部消した

 

 

'Cause I heard about the info

 

だって、キミについて色々耳にしたからね

 

 

Always knew that you'd be ruthless

 

常にキミは残酷な人だって思ってたけど

 

 

But I never thought that you could do this, oh

 

でも、こんなことをしてしまうなんて夢にも思わなかったんだ

 

 

And the fucked-up part is I gave y'all the intro

 

このクソみたいな結末のきっかけは僕が作った

 

 

That was my dude, why'd you gotta pick him though?

 

アイツは僕の友達で、なんで彼を選んだの?

 

 

I was selfish in the way that I acted

 

僕は時々自分勝手に振る舞ったけど

 

 

Now you doing things just to get a reaction

 

キミは僕の関心を引くためにこんなことをするの?

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, I wonder if he's there with you now, fucking you like I used to

 

そう、アイツは今頃キミと一緒にいて、僕としたみたいにキミと寝てるのかな?

 

 

I know you think about all the things that we did when he's with you

 

僕達が一緒にしたこと全て、今はアイツと一緒にしようって思ってるんだろ?

 

 

And do you feel no shame?

 

キミは恥かしくないの?

 

 

Does he make you feel the same?

 

彼と一緒にいても同じように感じる?

 

 

Could we have got what we wanted

 

僕達が求めてたものを手に入れられたのかな?

 

 

Oh, if we had just been honest?

 

もしも僕達が、正直になってたら?

 

 

Why can't we just be honest?

 

なんで僕達は正直になれなかったのかな?

 

 

If we had just been honest

 

もしも、僕達が正直になってたら

 

 

 

 

Remember (yeah)

 

覚えてるんだ

 

 

Late night, smokin', we under star projectors

 

夜遅くに葉っぱを吸って、星のプロジェクターを眺めたことを

 

 

Looked in my eyes, said "will this last forever?"

 

僕の瞳を見つめて言ったんだ「永遠に続くかな?」って

 

 

I think we both know what was up, where this was goin'

 

二人ともわかってるって思ってた、何を見つめてどこに向かってるのかを

 

 

But the sex was too good, we got caught up in the moment

 

二人の相性はとても良かった、夢中になったよ

 

 

Now you took my best friend and turn him into my opponent

 

でも、キミは僕の親友を相手に選んでる

 

 

Oh yeah, yeah, yeah

 

そうさ

 

 

Did you forget that I gave y'all the intro?

 

僕がきっかけを作ったって忘れたの?

 

 

That we my dude, why'd you gotta pick him though?

 

アイツは僕の友達だけど、なんで彼を選んだの?

 

 

I was selfish in the way that I acted

 

僕は時々自分勝手に振る舞うけど

 

 

Now you doing things just to get a reaction

 

キミは僕の関心を引くために、こんなことをするの?

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, I wonder if he's there with you now, fucking you like I used to

 

そう、アイツは今頃キミと一緒にいて、僕としたみたいにキミと寝てるのかな?

 

 

I know you think about all the things that we did when he's with you

 

僕達が一緒にしたこと全て、今はアイツと一緒にしようって思ってるんだろ?

 

 

And do you feel no shame?

 

キミは恥かしくないの?

 

 

Does he make you feel the same?

 

彼と一緒にいても同じように感じる?

 

 

Could we have got what we wanted

 

僕達が求めてたものを手に入れられたのかな?

 

 

Oh, if we had just been honest?

 

もしも僕達が、正直になってたら?

 

 

Why can't we just be honest?

 

なんで僕達は正直になれなかったのかな?

 

 

If we had just been honest

 

もしも、僕達が正直になってたら

 

 

If we had just been honest

 

もし、僕達が正直になってたら

 

 

 

 

 

Maybe it's the pills

 

多分、ピルのせいなのかも

 

 

Maybe it's the drugs

 

多分、薬のせいなのかも

 

 

Maybe it's the pride

 

多分、プライドのせいなのかもしれない

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow