カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~What We Started~ Don Diablo feat Steve Aoki

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

Remember when we were young

 

僕達が若かった時を思い出すよ

 

 

Breaking every rule they made

 

作られたルールを壊して行って

 

 

I'll never change what we've done

 

僕達がしてきたことを変えるつもりはないんだ

 

 

It made us who we are today

 

それが僕達の今日を作ってきたんだ

 

 

I taking every chance I get

 

どんなチャンスも手にするんだ

 

 

To make us who you won't forget

 

みんなに忘れられない僕達を作るために

 

 

 

 

 

 

 

Who we are, who we are

 

それが僕達だ、それが僕達なんだ

 

 

This is what we started

 

これが僕達が始めたこと

 

 

This is what we started

 

これが僕達が始めたことなんだ

 

 

They can't hold us down

 

彼らには僕達を倒すことなんてできないよ

 

 

They'll never be, never be

 

彼らには決して、決してね

 

 

Never be, never be

 

僕達にはなれないんだ

 

 

This is what we started

 

これが僕達が始めたこと

 

 

 

 

Remember we used to run

 

走ってた頃を思い出す

 

 

To the corner of 69

 

69号線の角まで

 

 

Yeah they would come chasing us

 

そうさ、みんな僕達を追ってくるんだ

 

 

We found a new place to hide

 

僕達は新しくなれる場所を見つけたんだ

 

 

Our making out plans to break out

 

僕達の計画が始まるんだ

 

 

Give me your hand and then

 

キミの手を貸してよ、そうしたら

 

 

 

 

 

 

 

They will know who we are

 

みんなが僕達のことを知るんだ

 

 

This is what we started

 

これが僕達が始めたこと

 

 

This is what we started

 

これが僕達が始めたことなんだ

 

 

They can't hold us down

 

彼らには僕達を倒すことなんてできないよ

 

 

They'll never be, never be us

 

彼らには決して、決してね

 

 

Never be, never be us

 

僕達にはなれないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This is what we started

 

これが僕達が始めたこと

 

 

It's everything that we ever wanted

 

それが僕達がずっと求めてきた全てで

 

 

They won't hold us back

 

彼らには僕達を倒すことなんて出来ないよ

 

 

They'll never be, never be us

 

彼らには決して、決してね

 

 

Never be, never be us

 

僕達にはなれないんだ

 

 

 

 

 

 

 

This is what we started

 

これが僕達が始めたこと

 

 

It's everything that we ever wanted

 

それが僕達がずっと求めてきた全てで

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow