カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Everytime We Touch~ Cascada

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I still hear your voice when you sleep next to me

 

いつでもあなたの声が聞こえるの、あなたが私の傍で寝てる時も

 

 

I still feel your touch in my dreams

 

私はまだあなたに触れられてるのを感じるわ、夢の中でもね

 

 

Forgive me my weakness, but I don't know why

 

私の弱さを許して、なんでかも分からないけど

 

 

Without you it's hard to survive

 

あなたなしでは生きられないの

 

 

 

 

 

 

 

'Cause everytime we touch, I get this feeling

 

だって、触れ合うたびにそう感じる

 

 

And everytime we kiss, I swear I could fly

 

キスするたびに、空だって飛べそうだって思うの

 

 

Can't you feel my heart beat fast?

 

この高鳴る心の鼓動を感じないの?

 

 

I want this to last

 

これがずっと続いてて欲しいって思うわ

 

 

I need you by my side

 

私の側にはあなたが必要で

 

 

'Cause everytime we touch, I feel the static

 

だって、触れ合うたびに電気が走るの

 

 

And everytime we kiss, I reach for the sky

 

キスをするたびに、天にも届きそうで

 

 

Can't you hear my heart beat so?

 

この胸の高鳴りが聞こえる?

 

 

I can't let you go

 

あなたを離せないわ

 

 

I want you in my life

 

私の人生であなたが必要なの

 

 

 

 

Your name are my castle, your heart is my sky

 

あなたの両親は私の城で、あなたは私の空よ

 

 

They wipe away tears I cry

 

それが私の涙を拭い去ってくれるの

 

 

The good and the bad times, we've been through them all

 

良い時も悪い時も、全部2人で切り抜けてきた

 

 

You make me rise when I fall

 

私が倒れるとあなたが立ち上がらせてくれるわ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause everytime we touch, I get this feeling

 

だって、触れ合うたびにそう感じる

 

 

And everytime we kiss, I swear I could fly

 

キスするたびに、空だって飛べそうだって思うの

 

 

Can't you feel my heart beat fast?

 

この高鳴る心の鼓動を感じないの?

 

 

I want this to last

 

これがずっと続いてて欲しいって思うわ

 

 

I need you by my side

 

私の側にはあなたが必要で

 

 

'Cause everytime we touch, I feel the static

 

だって、触れ合うたびに電気が走るの

 

 

And everytime we kiss, I reach for the sky

 

キスをするたびに、天にも届きそうで

 

 

Can't you hear my heart beat so?

 

この胸の高鳴りが聞こえる?

 

 

I can't let you go

 

あなたを離せないわ

 

 

I want you in my life

 

私の人生であなたが必要なの

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow