カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Needy~ Ariana Grande

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

If you take too long to hit me back

 

もしも、私に連絡を返してくれないのなら

 

 

I can't promise you know I'll react

 

私が何をするのか保証できないわよ

 

 

But all I can say is at least I'll wait for you

 

でも、私が言えることは1つで、あなたを待ってるってことよ

 

 

Lately, I've been on a roller coaster

 

最近はまるでジェットコースターに乗ってるような感じで

 

 

Tryna get a hold of my emotions

 

気持ちを保つのに精いっぱいなの

 

 

But all that I know is I need you close

 

でも分かるわ、私はあなたが近くに居なきゃダメだって

 

 

 

 

 

 

 

And I'ma scream and shout for what I love

 

愛する者の為に私は大きく声をあげるの

 

 

Passionate, but I don't give no fucks

 

感情をさらけ出してもそんなこと気にもしないの

 

 

I admit that I'ma lil' messed up

 

今、少しおかしくなってることも分かってるわ

 

 

But I can hide it when I'm all dressed up

 

でもドレスアップすれば、そんなことも隠せるの

 

 

I'm obsessive and I love too hard

 

私はハマり過ぎてしまうのが愛しすぎてしまうの

 

 

Good at overthinking with my heart

 

色々考え過ぎてしまうのも特技ね

 

 

How you even think it got this far, this far?

 

どうしたらこんなことになってしまうのかな?こんなことに

 

 

And I can be needy, way too damn needy

 

私はこんなにも愛に飢えてるの、ホントに嫌になるくらい

 

 

I can be needy, tell me how good it feels to be needed

 

私は愛に飢えてるの、求められるってどんなにいい気分なのか教えて

 

 

I can be needy, so hard to please me

 

愛に飢えた私を満たされた気分にするのは難しいの

 

 

I know it feels so good to be needed

 

求められるって確かにいい気分よね

 

 

 

 

Sorry if I'm up and down a lot (yeah)

 

ごめんね、私のアップダウンが激しくて

 

 

Sorry that I think I'm not enough

 

ごめんね、自分自身じゃ不十分だって思ってしまうの

 

 

And sorry if I say sorry way too much

 

ごめんね、謝ってばっかりで

 

 

You can go ahead and call me selfish (selfish)

 

あなたが私のことをわがままだって言ってもいいわ

 

 

But after all this damage, I can't help it (help it)

 

でも、こんなにダメージ受けたらこれ以上は我慢できないの

 

 

But what you can trust is I need your touch

 

でも、私が必要なのはあなたに触れるってことなの

 

 

 

 

 

 

 

I'ma scream and shout for what I love

 

愛する者の為に、私は大きく声をあげる

 

 

Passionate, but I don't give no fucks

 

感情をさらけ出したって、気にしないの

 

 

I admit that I'ma lil' messed up

 

今、少しおかしくなってることも分かってるわ

 

 

But I can hide it when I'm all dressed up

 

でもドレスアップすれば、そんなことも隠せるの

 

 

I'm obsessive and I love too hard

 

私はハマり過ぎてしまうのが愛しすぎてしまうの

 

 

Good at overthinking with my heart

 

色々考え過ぎてしまうのも特技ね

 

 

How you even think it got this far, this far?

 

どうしたらこんなことになってしまうのかな?こんなことに

 

 

And I can be needy, way too damn needy

 

私はこんなにも愛に飢えてるの、ホントに嫌になるくらい

 

 

I can be needy, tell me how good it feels to be needed

 

私は愛に飢えてるの、求められるってどんなにいい気分なのか教えて

 

 

I can be needy, so hard to please me

 

愛に飢えた私を満たされた気分にするのは難しいの

 

 

I know it feels so good to be needed

 

求められるって確かにいい気分よね

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow