カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lonely~ Akon

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Lonely I'm Mr. lonely

 

僕は孤独なんだ

 

 

I have nobody to call my own

 

僕のことを呼んでくれる、女はいない

 

 

I'm so lonely, I'm Mr. lonely

 

僕は本当に孤独なんだ

 

 

I have nobody to call my own

 

僕の彼女はいないんだ

 

 

I'm so lonely

 

ホントに孤独で

 

 

Yo this one here goes out to all my players out there

 

なあ、世界中の兄弟のためにここからこの歌を届けるよ

 

 

Ya know that got that have one good girl, dog

 

良い彼女が出来たりもするよな?

 

 

That's always been there, man

 

それはいつも側にいてくれて

 

 

Like, took all the bullshit

 

なんか、嫌なことも全部受け入れてくれる

 

 

Then one day she can't take it no more and decide to leave

 

でも、いつか彼女はこれ以上我慢出来なくなって、フルんだ

 

 

I woke up in the middle of the night

 

真夜中に起きて

 

 

And I noticed my girl wasn't by my side

 

そして、気づいたら俺の彼女がいなくなってたよ

 

 

Could've sworn I was dreamin', for her I was feenin'

 

夢を見てるんだって願ったんだ、彼女が必要だったから

 

 

So I had to take a little ride

 

かなり探しに行ったよ

 

 

Back tracking on these few years

 

ここ何年かをさかのぼって

 

 

Tryin' figure out what I do to make it go bad

 

こうなった原因を考えたんだ

 

 

Cause ever since my girl left me

 

だって、彼女が去ったからね

 

 

My whole life came crashin'

 

人生全てが崩れ去ったんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm so lonely (so lonely)

 

孤独なんだ

 

 

I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

 

僕は本当に孤独なんだ

 

 

I have nobody (I have nobody)

 

俺の女はいないんだ

 

 

To call my own

 

俺のことを呼んでくれる

 

 

I'm so lonely (so lonely)

 

ホントに孤独で

 

 

I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

 

僕は本当に孤独なんだ

 

 

I have nobody (I have nobody)

 

俺の女はいないんだ

 

 

To call my own

 

俺のことを呼んでくれる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Can't believe I had a girl like you

 

キミみたいな娘が俺の彼女だったなんて信じられないよ

 

 

And I just let you walk right out of my life

 

俺はキミに正しい道を歩いて欲しい

 

 

After all I put you through

 

キミに全てを伝えた後

 

 

You still stuck around and stayed by my side

 

キミはまだ抜け出せないで僕の近くにいた

 

 

What really hurt me is I broke your heart

 

本当に嫌なのはキミを傷つけることなんだよ

 

 

Baby you were a good girl and I had no right

 

ベイビー、キミは良いやつだったよ、僕には権利がないけど

 

 

I really want to make things right

 

本当に改めたいんだ

 

 

Cause without you in my life girl I'm so 

 

だって、キミなしじゃ僕は...

 

 

 

 

 

 

 

I'm so lonely (so lonely)

 

孤独なんだ

 

 

I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

 

僕は本当に孤独なんだ

 

 

I have nobody (I have nobody)

 

俺の女はいないんだ

 

 

To call my own

 

俺のことを呼んでくれる

 

 

I'm so lonely (so lonely)

 

ホントに孤独で

 

 

I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

 

僕は本当に孤独なんだ

 

 

I have nobody (I have nobody)

 

俺の女はいないんだ

 

 

To call my own

 

俺のことを呼んでくれる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Been all about the world ain't never met a girl

 

世界中を回ったって、キミにして来たことを

 

 

That can take the things that you been through

 

全部受け入れる子には会えないんだ

 

 

Never thought the day would come

 

そんな日は決して来ないよ

 

 

Where you would get up and run and I would be out chasing you

 

キミがどこで起きて、どこに行っても僕は追いかけるよ

 

 

Cause ain't nowhere in the globe I'd rather be

 

だって、世界中の行きたいところへ行って

 

 

Ain't no one on the globe I'd rather see

 

世界中の可愛い子に会って

 

 

Than the girl of my dream that made me be so happy

 

僕を満たしてくれる理想の子にも会ったんだ

 

 

 

 

 

 

 

But now so lonely

 

でも、すごく孤独なんだ

 

 

So lonely (so lonely)

 

ホントに

 

 

I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

 

独りぼっちなんだよ

 

 

I have nobody (I have nobody)

 

僕にはいないんだ

 

 

To call my own (to call my own)

 

僕のことを呼んでくれる

 

 

I'm so lonely (so lonely)

 

僕は孤独なんだ

 

 

I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

 

ホントに孤独で

 

 

I have nobody (I have nobody)

 

僕の女はいないんだ

 

 

To call my own (to call my own) girl

 

僕のことを呼んでくれる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Never thought that I'd be alone

 

孤独なんてあり得ないって思ったよ

 

 

I didn't think you'd be gone this long

 

こんなにも長くキミが帰って来ないとは思わなかったよ

 

 

I just want you to call my phone

 

ただ、電話して欲しいよ

 

 

So stop playing girl and come on home (come on home)

 

からかわないで、帰って来て欲しいんだ

 

 

Baby girl I didn't mean to shout

 

ベイビー、怒鳴るつもりじゃなかったんだ

 

 

I want me and you to work it out

 

僕とキミで上手くやりたいんだ

 

 

I never wished I'd ever hurt my baby

 

もしも、キミを傷つけてなかったら

 

 

And it's drivin' me crazy cause

 

そうやって考えるとおかしくなるんだ、だって

 

 

 

 

 

 

 

I'm so lonely (so lonely)

 

孤独なんだ

 

 

I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

 

僕は本当に孤独なんだ

 

 

I have nobody (I have nobody)

 

俺の女はいないんだ

 

 

To call my own

 

俺のことを呼んでくれる

 

 

I'm so lonely (so lonely)

 

ホントに孤独で

 

 

I'm Mr. lonely (Mr. lonely)

 

僕は本当に孤独なんだ

 

 

I have nobody (I have nobody)

 

俺の女はいないんだ

 

 

To call my own

 

俺のことを呼んでくれる女なんて

 

 

Lonely, so lonely

 

孤独なんだ

 

 

So lonely (so lonely)

 

孤独なんだ

 

 

Mr. lonely, so lonely

 

孤独なんだ

 

 

So lonely, so lonely (so lonely) Mr. lonely 

 

ホントに孤独なんだよ

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 


See You Tomorrow