カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Dark Places~ Beck

 

 

 

 

Time moves on and on and love, it goes

 

時はどんどん進んで、愛もそうさ

 

 

Now she's gone and all I see are shadows

 

彼女はいなくなって、僕に見えるのは影ばっかり

 

 

It's two in the morning

 

午前2時

 

 

I'm lost in the moment

 

僕はこの瞬間に我を忘れて

 

 

It's two in the morning

 

午前2時

 

 

I'm lost in the moment

 

この瞬間に我を忘れて

 

 

Some days I go dark places on my own

 

勝手に暗い場所へ行ってしまう日もある

 

 

Some days I go dark places in my soul

 

自分の魂が暗闇へ行ってしまう日もあるんだ

 

 

Come and see me

 

会いにきてよ

 

 

Do you need me?

 

キミに僕は必要なの?

 

 

Hiding deeply

 

深く身を潜めて

 

 

In the feeling

 

思いに浸ってる僕なんて

 

 

Been so lonely

 

あまりに孤独で

 

 

So unholy

 

とても不浄さ

 

 

Make me feel free

 

解放感を味わせて欲しいんだ

 

 

Come and let me down slow

 

こっちに来て、僕をゆっくり落ち着かせてよ

 

 

There's a place in this world

 

この世界にはキミと僕の場所がある

 

 

For you and I, you and I, you and I

 

キミと僕の

 

 

Hold your head up, golden girl

 

頭を上げて、煌めいてる子よ

 

 

It's you and I, you and I

 

キミがいて、僕がいる

 

 

Until the day we die

 

2人が死ぬその日まで

 

 

On and on and on and on and on

 

ずっとずっと、このまま

 

 

On and on and on and on and on

 

ずっとこのままで

 

 

It's you and I, you and I

 

キミと僕は

 

 

On and on and on and on and on

 

ずっとずっと、このまま

 

 

On and on and on and on and on

 

ずっとこのままで

 

 

It's you and I, you and I

 

キミと僕は

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow