カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sun Bleached & Dried~ G-Eazy

 

 

 

 

Underneath it all

 

心の奥底で

 

 

I feel a sadness

 

僕は寂しさを感じてるんだ

 

 

But there's something beautiful, (hahaha, uh)

 

でも、美しいものがある

 

 

Behind the madness

 

怒りの裏には

 

 

Underneath it all

 

心の奥底で

 

 

I'm torn apart

 

胸が張り裂けてる

 

 

Before we even fall

 

ダメになる前に

 

 

We probably shouldn't start

 

僕達は何も始めない方がいいと思うんだ

 

 

(Ooh, ooh, ooh, ooh)

 

 

 

 

 

 

'Cause I'm a lonely man

 

だって、僕は孤独な男だからね

 

 

(Ooh, ooh, ooh, ooh)

 

 

 

 

(Ooh-ooh, ooh)

 

 

 

 

'Cause I'm a lonely man

 

だって、僕は孤独な男だからね

 

 

(Ooh, ooh, ooh, ooh)

 

 

 

 

(Ooh-ooh, ooh)

 

 

 

 

 

 

 

 

This probably won't work

 

こんなのきっとうまくいかないよ

 

 

I warned you I was bad news

 

僕の評判が悪いってことは伝えたさ

 

 

This will only hurt

 

傷つくだけだよ

 

 

But you love your taboos

 

でも、キミはタブーが大好きなんだな

 

 

So many red flags

 

危険信号が多すぎる

 

 

Cocaine and tattoos

 

薬とタトゥー

 

 

Glassy eyes with bags

 

どんよりとした目のお荷物

 

 

I shouldn't be around you

 

僕はキミの周りにいない方がいいんだ

 

 

I shouldn't be around you

 

僕なんて...

 

 

 

 

'Cause I'm a lonely man

 

だって、僕は孤独な男だからね

 

 

(Ooh, ooh, ooh, ooh)

 

 

 

 

(Ooh-ooh, ooh)

 

 

 

 

'Cause I'm a lonely man

 

だって、僕は孤独な男だからね

 

 

(Ooh, ooh, ooh, ooh)

 

 

 

 

(Ooh-ooh, ooh)

 

 

 

 

'Cause I'm a lonely man

 

だって、僕は孤独な男だからね

 

 

 

 

 

 

 

Left moons ago

 

だいぶ前に

 

 

I dropped my soul outside

 

僕は魂を外で落としてきた

 

 

Left and forgotten

 

そのまま忘れ去られて

 

 

Now it's all sun bleached and dried

 

もう日焼けして干上がってるんだ

 

 

Good for nothing

 

役立たずで

 

 

Nothing to provide

 

与えられるものなんて何もなくて

 

 

I could meet you out front

 

外でだったら会えるよ

 

 

I can't let you inside

 

キミを受け入れることは出来ないけどな

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow