カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Born To Be Yours~ Kygo

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

I know I've given up

 

諦めてた

 

 

A hundred times before

 

100年ぐらい前から

 

 

But I know a miracle

 

でも、この世界には奇跡があるってことも分かるんだ

 

 

Is not something to ignore

 

その力の偉大さもよく分かってる

 

 

You take me for a fool

 

こんなことを言う僕のことを

 

 

You take me for a fool

 

バカな奴だって思ってるんだろ?

 

 

 

 

 

 

 

I never knew anybody til' I knew you

 

キミと出会うまで

 

 

I never knew anybody til' knew you

 

誰かを理解しようと思いもしなかったよ

 

 

And I know when it rains, oh, it pours

 

ポツポツ雨が降り始めた時に思ったよ

 

 

And I know I was born to be yours

 

僕はキミと出会うために生まれてきたんだって

 

 

I never knew anybody til' I knew you

 

キミと出会うまで

 

 

I never knew anybody til' knew you

 

誰かを理解しようと思いもしなかったよ

 

 

And I know when it rains, oh, it pours

 

ポツポツ雨が降り始めた時に思ったよ

 

 

And I know I was born to be yours

 

僕はキミと出会うために生まれてきたんだって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Are you the only one

 

キミが特別な人だって感じるんだ

 

 

Lost in the millions?

 

他の人達とは違うものも持ってるんじゃないのかって

 

 

Or are you my grain of sand

 

それか、風に流される砂のように

 

 

That's blowing in the wind?

 

僕の手から離れてってしまうのかな?

 

 

 

 

 

 

 

I never knew anybody til' I knew you

 

キミと出会うまで

 

 

I never knew anybody til' knew you

 

誰かを理解しようと思いもしなかったよ

 

 

And I know when it rains, oh, it pours

 

ポツポツ雨が降り始めた時に思ったよ

 

 

And I know I was born to be yours

 

僕はキミと出会うために生まれてきたんだって

 

 

I never knew anybody til' I knew you

 

キミと出会うまで

 

 

I never knew anybody til' knew you

 

誰かを理解しようと思いもしなかったよ

 

 

And I know when it rains, oh, it pours

 

ポツポツ雨が降り始めた時に思ったよ

 

 

And I know I was born to be yours

 

僕はキミと出会うために生まれてきたんだって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I was born to be yours

 

キミのために生まれてきたんだ

 

 

I was born, born, born

 

僕は、

 

 

I was born to be yours

 

キミのために生まれてきたんだ

 

 

I was born, born, born

 

僕は、キミのために

 

 

I was born to be yours

 

キミのために生まれてきたんだ

 

 

I was born, born, born

 

僕は、

 

 

I was born to be yours

 

キミのために生まれてきたんだ

 

 

(I was born)

 

(僕は生まれたんだ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Born to be yours

 

キミのために生まれてきたんだ

 

 

I was born, born, born, born

 

僕は、

 

 

I was born to be yours

 

キミのために生まれてきたんだ

 

 

I was born, born, born (hey)

 

僕は、キミのために

 

 

I was born to be yours

 

キミのために生まれてきたんだ

 

 

I was born, born, born, born (I was born)

 

僕は、

 

 

I was born to be yours

 

キミのために生まれてきたんだ

 

 

I was born

 

僕は生まれたんだよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 


See You Tomorrow