カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Live My Life For You~ Firehouse

 



 

youtu.be

 

 

 

 

 

You know you're everything to me

 

キミは僕の全て

 

 

And I could never see, the two of us apart

 

でも、もう会うことは出来ないんだ、離れ離れになったけど

 

 

And you know I give myself to you

 

僕の全てをキミに捧げるよ

 

 

And on matter what you do, I promise you my heart

 

キミにどんなことがあっても、僕は約束するよ

 

 

 

 

 

 

 

I've built my world around you and I want you to know

 

キミの周りには、僕の築いた世界があることを知ってて欲しいんだ

 

 

I need you, like I've never needed anyone before

 

キミが必要だよ、今までにこんな気持ちになったことがなかったんだ

 

 

Live my life for you

 

僕はキミのために生きるんだ

 

 

I want to be by your side in everything that you do

 

キミの側にある全てのものになりたいよ

 

 

And if there's only one thing you can believe is true

 

もしも、キミがただ一つだけ信じられるものがあるのなら

 

 

I live my life for you

 

僕はキミのために生きるよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dedicated my life to you

 

僕の人生をキミに捧げるんだ

 

 

You know that I would die for you

 

キミのためなら僕は死んでもいいんだ

 

 

But our love would last forever

 

二人の愛は永遠で

 

 

And I will always be with you

 

いつでも側にいるよ

 

 

And there's is nothing we can't do

 

どんなことでも出来るさ

 

 

As long as we're together

 

二人でいる限りね

 

 

I just can't live without you, and I want you to know

 

僕はキミなしでは生きていけないってことを知ってて欲しい

 

 

I need you like I've never needed anyone before 

 

誰かをこれほど必要だなんて、思ったことないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

I've built my world around you and I want you to know

 

キミの周りには、僕の築いた世界があることを知ってて欲しいんだ

 

 

I need you, like I've never needed anyone before

 

キミが必要だよ、今までにこんな気持ちになったことがなかったんだ

 

 

Live my life for you

 

僕はキミのために生きるんだ

 

 

I want to be by your side in everything that you do

 

キミの側にある全てのものになりたいよ

 

 

And if there's only one thing you can believe is true

 

もしも、キミがただ一つだけ信じられるものがあるのなら

 

 

I live my life for you

 

僕はキミのために生きるよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wow, yeah I live my life for you

 

そうさ、僕はキミのために生きていくよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow