カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Rise~ Jonas Blue feat Jack & Jack

 

youtu.be

 

 

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

They say we got no no no no future at all

 

みんなは僕達に「未来は全く無い」って言うけど

 

 

They wanna ke-ke-keep us out

 

彼らは僕達を蚊帳の外に出したいんだろうけど

 

 

Can't hold us down anymore

 

誰も僕達を止めることは出来ないんだよ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

 

 

 

 

 

When we hit the bottom, nothing's gonna stop us

 

一度底辺まで落ちたら、もう僕達を止めるものなんてないんだ

 

 

Climb to the top with you

 

キミと一緒に頂点まで上り詰めるんだよ

 

 

We could be the greatest, ones who never made it

 

もしかしたら僕達は時代の最高傑作で、誰も成し遂げてないことを成し遂げるかもしれないんだ

 

 

Yeah, I could be talking to you

 

そうさ、キミに言ってるんだ

 

 

They tryna hate hate hate

 

彼らは嫌ってるだろうけど

 

 

But we won't change, change anything at all

 

でも、僕達が変えることはないよ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

They think we're just drop-outs

 

みんなは僕達のことをただの落ちこぼれだって思ってる

 

 

Living at our mom's house

 

未だにお母さんと一緒に暮らしてて

 

 

Parents must be so proud

 

「両親を誇りに思うな」って

 

 

They know it all

 

全部分かった気でいるんだろうけど

 

 

No, they don't speak our language

 

違うんだ、彼らが使ってるのは僕達の言葉じゃないんだ

 

 

They say we're too savage, yeah

 

みんなは僕達のことを野蛮過ぎるとか

 

 

No, no we don't give a... anymore

 

もういいんだ、全く気にしないから

 

 

 

 

 

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

They don't speak our language

 

彼らが使ってるのは僕達の言葉じゃないんだ

 

 

They say we're too savage, yeah

 

みんなは僕達のことを野蛮過ぎるとか

 

 

No, no we don't give a... anymore

 

もういいんだ、全く気にしないから

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 

 

僕達は上がって行くんだ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 

 

僕達は上がって行くんだ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 

 

僕達は上がって行くんだ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Say we're going no-no-no-no-no-no-nowhere

 

どこにも辿り着けないって、言われたっていいよ

 

 

But what they don't know know know is we don't don't care

 

でも、彼らがわからないことなんて気にする必要ないさ

 

 

We're gonna keepin' on, keepin' on going 'til we can't go no more

 

これ以上行けないってところまで行けばいいよ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

When we hit the bottom, nothing's gonna stop us

 

一度底辺まで落ちたら、もう僕達を止めるものなんてないんだ

 

 

Climb to the top with you

 

キミと一緒に頂点まで上り詰めるんだよ

 

 

We could be the greatest, ones who never made it

 

もしかしたら僕達は時代の最高傑作で、誰も成し遂げてないことを成し遂げるかもしれないんだ

 

 

Yeah, I could be talking to you

 

そうさ、キミに言ってるんだ

 

 

They tryna hate hate hate

 

彼らは嫌ってるだろうけど

 

 

But we won't change, change anything at all

 

でも、僕達が変えることはないよ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

They think we're just drop-outs

 

みんなは僕達のことをただの落ちこぼれだって思ってる

 

 

Living at our mom's house

 

未だにお母さんと一緒に暮らしてて

 

 

Parents must be so proud

 

「両親を誇りに思うな」って

 

 

They know it all

 

全部分かった気でいるんだろうけど

 

 

No, they don't speak our language

 

違うんだ、彼らが使ってるのは僕達の言葉じゃないんだ

 

 

They say we're too savage, yeah

 

みんなは僕達のことを野蛮過ぎるとか

 

 

No, no we don't give a... anymore

 

もういいんだ、全く気にしないから

 

 

 

 

 

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

They don't speak our language

 

彼らが使ってるのは僕達の言葉じゃないんだ

 

 

They say we're too savage, yeah

 

みんなは僕達のことを野蛮過ぎるとか

 

 

No, no we don't give a... anymore

 

もういいんだ、全く気にしないから

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 

 

僕達は上がって行くんだ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 

 

僕達は上がって行くんだ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 

 

僕達は上がって行くんだ

 

 

We're gonna ri-ri-ri-ri-rise 'til we fall

 

僕達は落ちるまで上がって行くんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow