カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Love You~ Billie Eilish

 



 

 

youtu.be

 

 

 

 

It's not true

 

そんなの嘘よ

 

 

Tell me I've been lied to

 

教えてよ、私はずっと騙されてたんでしょ?

 

 

Crying isn't like you, ooh

 

泣くのなんて、あなたらしくないわ

 

 

What the hell did I do?

 

私が何をしたって言うの?

 

 

Never been the type to

 

私はそんなタイプじゃないわ

 

 

Let someone see right through, ooh

 

誰かに見破られるような、そんなタイプじゃないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maybe won't you take it back?

 

多分、元に戻れるって思ってる?

 

 

Say you were tryna make me laugh

 

私を笑わせようとした、って言ってたから

 

 

And nothing has to change today

 

でも、今日は何も変わらなかったわ

 

 

You didn't mean to say "I love you"

 

あなたは「愛してる」なんて言うつもりもなかったんでしょ?

 

 

I love you and I don't want to, ooh

 

私はあなたを愛してるの、例え愛したくないって思ってても

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Up all night on another red-eye

 

一晩中起きてて、また目を赤くしてるの

 

 

Wish we never learned to fly

 

飛ぶことなんて学ばなければよかったのに

 

 

Maybe we should just try

 

試してみほうがいいのかもね

 

 

To tell ourselves a good lie

 

自分達に良い嘘をついてあげてよ

 

 

I didn't mean to make you cry

 

私はあなたを泣かせるつもりなんてなかったの

 

 

 

 

 

 

 

Maybe won't you take it back?

 

多分、元に戻れるって思ってる?

 

 

Say you were tryna make me laugh

 

私を笑わせようとした、って言ってたから

 

 

And nothing has to change today

 

でも、今日は何も変わらなかったわ

 

 

You didn't mean to say "I love you"

 

あなたは「愛してる」なんて言うつもりもなかったんでしょ?

 

 

I love you and I don't want to, ooh

 

私はあなたを愛してるの、例え愛したくないって思ってても

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The smile that you gave me

 

あなたが私に見せるその笑顔は

 

 

Even when you felt like dying

 

死にそうになった時も見せてくれるのね

 

 

We fall apart as it get's dark

 

暗くなると、私達は離れてく

 

 

I'm in your arms in Central park

 

私はセントラル・パークであなたの腕に抱かれて

 

 

There's nothing you could do or say

 

あなたが出来ることは、言えることは何一つ無いの

 

 

I can't escape the way, I love you

 

あなたを愛することから逃れられないの

 

 

I don't want to, but I love you, ooh

 

望んでも無いのに、あなたを愛してしまうのよ

 

 

Ooh, ooh

 

 

 

 

Ooh, ooh

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow