カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Talk~ Khalid

 

 

youtu.be



 

 

 

 

 

 

Can we just talk? can we just talk?

 

少し話せないかな?

 

 

Talk about where we're goin'

 

僕達のこれからについて

 

 

Before we get lost, lend me your thoughts

 

お互いを見失ってしまう前に、キミの考えを教えてくれないかな?

 

 

Can't get what we want without knowin'

 

お互いをよく知らないと求めてるものを手に入れることは出来ないんだ

 

 

I've never felt like this before

 

こんな風に感じたことも、今までなかったよ

 

 

I apologize if I'm movin' too far

 

もしも、僕は急すぎたのだとしたらゴメンね

 

 

Can we just talk? can we just talk?

 

少し話せるかな?ただ話すだけなんだ

 

 

Figure out where we're goin'

 

僕達がどこに向かおうとしてるのか、ちゃんと理解したいからさ

 

 

Yeah, started off right

 

そうさ、僕達はもう始まってたんだ

 

 

I can see it in your eyes

 

キミの瞳を見れば分かる

 

 

I can tell that you're wantin' more

 

キミがもっと求めてるのが分かるんだよ

 

 

What's been on your mind?

 

何を考えてるの?

 

 

There's no reason we should hide

 

隠しておく必要なんてないよ

 

 

Tell me somethin' I ain't heard before

 

まだ、僕に伝えてないことも教えて欲しいよ

 

 

Oh, I've been dreamin' bout it

 

ずっと、夢見ていたんだ

 

 

And it's your I'm on

 

そして、キミのこと

 

 

So stop thinkin' 'bout it

 

だから、もう考えるのをやめるよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Can we just talk? can we just talk?

 

少し話せるかな?ただ話すだけなんだ

 

 

Figure out where we're goin'

 

僕達がどこに向かおうとしてるのか、ちゃんと理解したいからさ

 

 

Before we get lost, lend me your thoughts

 

お互いを見失ってしまう前に、キミの考えを教えてくれないかな?

 

 

Can't get what we want without knowin'

 

お互いをよく知らないと求めてるものを手に入れることは出来ないんだ

 

 

I've never felt like this before

 

こんな風に感じたことも、今までなかったよ

 

 

I apologize if I'm movin' too far

 

もしも、僕は急すぎたのだとしたらゴメンね

 

 

Can we just talk? can we just talk?

 

少し話せるかな?ただ話すだけなんだ

 

 

Figure out where we're goin'

 

僕達がどこに向かおうとしてるのか、ちゃんと理解したいからさ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, nah

 

 

 

 

Penthouse view, left some flowers in the room

 

ペントハウスからの眺め、部屋には花束を置いてきたんだ

 

 

I'll make sure I leave the door unlocked

 

ドアの鍵は必ず開けておくから

 

 

Now I'm on the way, swear I won't be late

 

今向かってるところなんだ、絶対に遅れないで行くよ

 

 

I'll be there by five o'clock

 

5時までにはそっちに着いてるからさ

 

 

Oh, I've been dreamin' bout it

 

ずっと、夢見ていたんだ

 

 

And it's your I'm on

 

そして、キミのこと

 

 

So stop thinkin' 'bout it

 

だから、もう考えるのをやめるよ

 

 

 

 

 

 

 

Can we just talk?  (Oh) can we just talk?

 

少し話せるかな?ただ話すだけなんだ

 

 

Figure out where we're goin'

 

僕達がどこに向かおうとしてるのか、ちゃんと理解したいからさ

 

 

Before we get lost, lend me your thoughts

 

お互いを見失ってしまう前に、キミの考えを教えてくれないかな?

 

 

Can't get what we want without knowin'

 

お互いをよく知らないと求めてるものを手に入れることは出来ないんだ

 

 

I've never felt like this before

 

こんな風に感じたことも、今までなかったよ

 

 

I apologize if I'm movin' too far

 

もしも、僕は急すぎたのだとしたらゴメンね

 

 

Can we just talk? can we just talk?

 

少し話せるかな?ただ話すだけなんだ

 

 

Figure out where we're goin'

 

僕達がどこに向かおうとしてるのか、ちゃんと理解したいからさ

 

 

Figure out where we're goin'

 

僕達がどこに向かおうとしてるのか、ちゃんと理解したいからさ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow