カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Find You~ Zedd

 

 

 

youtu.be



 

 

 

 

 

Silent love is calling faith

 

静寂な愛が信頼を呼んでる

 

 

To shatter me through your hallways into echoes you can feel

 

あなたの歩む道からあなたの感じるエコーを通して、私は静かに聞いてるんだ

 

 

And rehearse the way you heal

 

そして、あなたに癒す方法をリハーサルする

 

 

Make them dance just like you

 

みんなを踊らせよう、あなたのように

 

 

Cause you make me move

 

だって、私の心を突き動かすから

 

 

Yeah you always make me go

 

そう、あなたはいつも私を解き放ってくれるの

 

 

I'll run away with your footsteps

 

私はあなたと共に走って行く

 

 

I'll build a city that dreams for two

 

二人だけの夢の世界を作り出すの

 

 

And if you lose yourself 

 

もしも、あなたが自分自身を見失ったとしても

 

 

I will find you

 

私が見つけ出してあげるわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

High on words we almost used

 

強い言葉を使って言い合いそうだったよね

 

 

We're fireworks with a wet fuse

 

私達は導火線の濡れた花火みたいで

 

 

Flying planes with paper wheels

 

それが紙で出来た車輪で飛んでく紙飛行機

 

 

To the same achilles heels

 

同じ弱点を持って、癒しあうの

 

 

Make them dance just like you

 

みんなを踊らせよう、あなたのように

 

 

Cause you make me move

 

だって、私の心を突き動かすから

 

 

Yeah you always make me go

 

そう、あなたはいつも私を解き放ってくれるの

 

 

I'll run away with your footsteps

 

私はあなたと共に走って行く

 

 

I'll build a city that dreams for two

 

二人だけの夢の世界を作り出すの

 

 

And if you lose yourself 

 

もしも、あなたが自分自身を見失ったとしても

 

 

I will find you

 

私が見つけ出してあげるわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Open up your skies (turn up your night)

 

あなたの空を解放して(夜を照らして)

 

 

To the speed of light (turn up your night)

 

光のスピードで(夜を照らして)

 

 

Put your love in lights (turn up your night)

 

その光にあなたの愛を注いで(夜を照らして)

 

 

I will find you

 

私はあなたを見つけるよ

 

 

 

 

 

 

 

Make them dance just like you

 

みんなを踊らせよう、あなたのように

 

 

Cause you make me move

 

だって、私の心を突き動かすから

 

 

Yeah you always make me go

 

そう、あなたはいつも私を解き放ってくれるの

 

 

I'll run away with your footsteps

 

私はあなたと共に走って行く

 

 

I'll build a city that dreams for two

 

二人だけの夢の世界を作り出すの

 

 

And if you lose yourself 

 

もしも、あなたが自分自身を見失ったとしても

 

 

I will find you

 

私が見つけ出してあげるわ

 

 

Yeah you always make me go

 

そう、あなたはいつも私を解き放ってくれるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Turn up your night turn up your night

 

夜は照らそう、あなたの夜を

 

 

Turn it up, turn it up

 

照らそう

 

 

I will find you

 

私が見つけ出してあげるわ

 

 

 

 

 

 

 

Make them dance just like you

 

みんなを踊らせよう、あなたのように

 

 

Cause you make me move

 

だって、私の心を突き動かすから

 

 

Yeah you always make me go

 

そう、あなたはいつも私を解き放ってくれるの

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow