カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~ilomilo~ Billie Eilish

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Told you not to worry

 

あなたに「心配しないで」って言ったのよ

 

 

But maybe that's a lie

 

でも、それは多分嘘で

 

 

Honey, what's your hurry?

 

ハニー、何を急いでるの?

 

 

Won't you stay inside?

 

中に閉じこもったままではいられないの?

 

 

Remember not to get too close to stars

 

星に近付き過ぎないようにって言ったでしょ?

 

 

They're never gonna give you love like ours

 

星はあなたに私達のような愛を与えてくれることはないのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Where did you go?

 

どこに行ってたの?

 

 

I should know, but it's cold

 

私は知るべきだと思うの、冷たいわ

 

 

And I don't wanna be lonely

 

独りで居たくないの

 

 

So show me the way home

 

だから、帰り道を教えて欲しいの

 

 

I can't lose another life

 

もう、これ以上命を失うわけにはいかないわ

 

 

Hurry I'm worried

 

急いで、心配なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The world's a little blurry

 

世界は少しぼやけてて

 

 

Or maybe it's my eyes

 

ぼやけてるのは私の目の方かも

 

 

The friends I've had to bury

 

私は葬らないといけない友達がいる

 

 

They keep me up at night

 

友達のせいで夜も眠れない

 

 

Said I couldn't love someone

 

私には「人を愛すのなんか無理だ」って言うの

 

 

'Cause I might break

 

だって、私が壊してしまうかもしれないからって

 

 

If you're gonna die, not by mistake

 

もしも、あなたが死んだとしてもそれは私のせいじゃないの

 

 

 

 

 

 

 

Where did you go?

 

どこに行ってたの?

 

 

I should know, but it's cold

 

私は知るべきだと思うの、冷たいわ

 

 

And I don't wanna be lonely

 

独りで居たくないの

 

 

So show me the way home

 

だから、帰り道を教えて欲しいの

 

 

Even if it's just a lie

 

例え、それが嘘だとしても

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I tried not to upset you

 

あなたを怒らせないようにしてた

 

 

Let you rescue me the day I met you

 

出会った日に、あなたに救われたわ

 

 

I just wanted to protect you

 

私はただ、あなたを守りたいだけ

 

 

But now I'll never get to

 

でも、それも無理だわ

 

 

 

 

 

 

 

Hurry I'm worried

 

急いで、心配なの

 

 

You go?

 

どこに行くの?

 

 

I should know, but it's cold

 

私は知るべきだと思うの、冷たいわ

 

 

And I don't wanna be lonely

 

独りで居たくないの

 

 

Was hoping you'd come home

 

あなたが戻って来てくれたらいいのにって願ってたわ

 

 

I don't care if it's a lie

 

もしも、嘘だとしても構わないわ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 


See You Tomorrow