カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~My Future~ Billie Eilish

 

 

 



 

I can't seem to focus

 

ピントが上手く合わない

 

 

And you don't seem to notice I'm not here

 

あなたは私がここにいないことにも気づいてないの

 

 

I'm just a mirror

 

今の私はただの鏡

 

 

You check your complexion

 

自分の顔色を確認してみなさい

 

 

To find your reflection's all alone

 

自分の考えが独りよがりだってわかるはず

 

 

I had to go

 

私はもう行かないと

 

 

Can't you hear me?

 

聞こえないの?

 

 

I'm not comin' home

 

家には帰らない

 

 

Do you understand?

 

わかる?

 

 

I've changed my plans

 

計画を変更をしたの

 

 

 

 

'Cause I, I'm in love

 

だって、私は

 

 

With my future

 

自分の未来に恋してるから

 

 

Can't wait to meet her

 

未来の自分に会うのが待ちきれないの

 

 

And I, I'm in love

 

恋してるの

 

 

But not with anybody else

 

他の誰かになんかじゃなくて

 

 

Just wanna get to know myself

 

自分自身を知りたいだけ

 

 

 

 

 

 

 

I know supposedly I'm lonely now

 

今の私って多分孤独なんだよね

 

 

(Lonely now)

 

(孤独なの)

 

 

Know I'm supposed to be unhappy

 

誰かと一緒にいないと

 

 

Without someone (someone)

 

幸せを感じることも出来なくて

 

 

But aren't I someone?

 

でもその誰かって私自身じゃないのかな?

 

 

(Aren't I someone? yeah)

 

(その誰かって?)

 

 

I'd (I'd) like to be your answer

 

あなたの答えになりたいって思ってる

 

 

(Be your answer)

 

(私は)

 

 

'Cause you're so handsome

 

あなたってかっこいいし

 

 

(You're so handsome)

 

(あなたはとても)

 

 

 

 

But I know better

 

でも、あなたは家まで車で送るのは

 

 

Than to drive you home

 

よくないよね

 

 

'Cause you'd invite me in

 

だって、家に入るように誘われるだろうし

 

 

And I'd be yours again

 

そうしたら、私はまたあなたのものになってしまうの

 

 

 

 

But I, I'm in love

 

でもね

 

 

With my future

 

私は未来に恋してる

 

 

And you don't know her

 

あなたはわからないでしょうけど

 

 

And I, I'm in love (love, love)

 

私は恋してるの

 

 

But not with anybody here

 

他の誰かになんかじゃなくて

 

 

I'll see you in a couple years

 

また、数年後に会いましょ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow