カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Remedy~ Adele

 



youtu.be

 

 

 

 

 

 

I remember all of the things that I thought I wanted to be

 

なりたかったものすべて、私は今でも覚えてるの

 

 

So desperate to find a way out of my world and finally breathe

 

だから、世界の抜け道を探し出すことで何とか呼吸を繰り返して

 

 

Right before my eyes I saw, my heart it came to life

 

この目で自分の心に命が宿る瞬間を見たの

 

 

This ain't easy, it's not meant to be

 

でもそれは簡単じゃなくて、必然でもないの

 

 

Every story has it's scare

 

どんな物語にも傷跡は残ってて

 

 

 

 

 

 

 

When the pain cuts you deep

 

痛みがあなたを深く傷つける時

 

 

When the night keeps you from sleeping

 

眠れない夜を過ごす時

 

 

Just look and you will see

 

ただ目を開けて、見つけて欲しいの

 

 

That I will be your remedy

 

私があなたの心を癒すから

 

 

When the world;d seems so cruel

 

世界が悲しいほど、残酷な姿に映る時

 

 

And your heart makes you feel like a fool

 

そして、自分がとても無力だって感じる時

 

 

I promise you will see

 

そんな時でも私は約束するわ

 

 

That I will be, I will be your remedy

 

私があなたを救ってみせるって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No river is too wide or too deep for me to swim to you

 

どんなに大きくて深い川が遮っても、あなたの所まで渡って行くわ

 

 

Come whatever, I'll be the shelter that won't let the rain come through

 

何が起きても、私があなたの殻になって守ってみせる

 

 

Your love, it is my truth

 

あなたには愛があるって信じてる

 

 

And I will always love you

 

いつまでも私はあなたを愛してるわ

 

 

Love you

 

愛してるから

 

 

 

 

 

 

 

When the pain cuts you deep

 

痛みがあなたを深く傷つける時

 

 

When the night keeps you from sleeping

 

眠れない夜を過ごす時

 

 

Just look and you will see

 

ただ目を開けて、見つけて欲しいの

 

 

That I will be your remedy

 

私があなたの心を癒すから

 

 

When the world;d seems so cruel

 

世界が悲しいほど、残酷な姿に映る時

 

 

And your heart makes you feel like a fool

 

そして、自分がとても無力だって感じる時

 

 

I promise you will see

 

そんな時でも私は約束するわ

 

 

That I will be, I will be your remedy

 

私があなたを救ってみせるって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When the pain cuts you deep

 

痛みがあなたを深く傷つける時

 

 

When the night keeps you from sleeping

 

眠れない夜を過ごす時

 

 

Just look and you will see

 

ただ目を開けて、見つけて欲しいの

 

 

That I will be your remedy

 

私があなたの心を癒すから

 

 

When the world;d seems so cruel

 

世界が悲しいほど、残酷な姿に映る時

 

 

And your heart makes you feel like a fool

 

そして、自分がとても無力だって感じる時

 

 

I promise you will see

 

そんな時でも私は約束するわ

 

 

That I will be, I will be, I will be...

 

私があなたを救ってみせるわ...

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow