カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I'll Be There~ Jess Glynne

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

When all the tears are rolling down your face

 

涙があなたの頬を伝って

 

 

And it feels like yours was the only heart to break

 

自分だけの心が壊れていくように感じるときも

 

 

When you come back home and all the lights are out, ooh

 

家に着いても全部の電気は消えてるときも

 

 

And you getting used to no one else being around

 

独りで居ることにも慣れちゃったときも

 

 

 

 

 

 

 

Oh, oh, I'll be there

 

私はいつでも側にいるの

 

 

When you need a little love, I got a little love to share

 

「少しの愛」が必要なら、あなたとそれを分かち合うわ

 

 

Yeah, I'm gonna, I'm gonna, I'm gonna come through

 

そうよ、私とならきっと分かち合えるわ

 

 

You'll never be alone, I'll be there for you

 

あなたを独りにはしない、私がいつでも側にいるわ

 

 

I'll be there, I'll be there for you

 

あなたの側にいるわ

 

 

I'll be there, I'll be there for you

 

私がいつでもあなたの側にいるから

 

 

Oh, I swear, I got enough love for two, ooh, ooh, ooh

 

私は誓うわ、私達に必要な愛なら私が十分持ってるもの

 

 

You'll never be alone, I'll be there for you

 

あなたを独りぼっちにはしないわ、私が側にいるわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When it's Friday night and the drink don't work the same

 

金曜日の夜、いつものようにお酒が味方してくれなくても

 

 

You're alone with yourself and there's no one else to blame

 

はけ口も無いあなたがひとりぼっちの時でも

 

 

When you still can't feel the rhythm of your heart

 

心のリズムを掴めないでいても

 

 

And you see your spirit finding in the dark

 

そして、気力が闇に溶けていきそうになった時でも

 

 

 

 

 

 

 

Oh, oh, I'll be there

 

私はいつでも側にいるの

 

 

When you need a little love, I got a little love to share

 

「少しの愛」が必要なら、あなたとそれを分かち合うわ

 

 

Yeah, I'm gonna, I'm gonna, I'm gonna come through

 

そうよ、私とならきっと分かち合えるわ

 

 

You'll never be alone, I'll be there for you

 

あなたを独りにはしない、私がいつでも側にいるわ

 

 

I'll be there, I'll be there for you

 

あなたの側にいるわ

 

 

I'll be there, I'll be there for you

 

私がいつでもあなたの側にいるから

 

 

Oh, I swear, I got enough love for two, ooh, ooh, ooh

 

私は誓うわ、私達に必要な愛なら私が十分持ってるもの

 

 

You'll never be alone, I'll be there for you

 

あなたを独りぼっちにはしないわ、私が側にいるわ

 

 

 

 

When you're lost down the river bed, I'll be there

 

あなたが川底を彷徨ってるのなら、私が側にいるから

 

 

When you're lost in the darkness, I'll be there

 

もしも、あなたが暗闇で自分を見失ってても私が側にいるから

 

 

I'll be there when you're heart is breaking

 

あなたの心が壊れそうな時は、私が側についててあげる

 

 

You'll never be alone, I'll be there for you

 

あなたを独りぼっちにはしないわ、いつでも私が側にいるわ

 

 

I'll be there

 

いつでも私が側にいるわ

 

 

 

 

 

 

 

I'll be there, I'll be there for you (I'll be there)

 

あなたの側にいるわ

 

 

I'll be there, I'll be there for you (ooh, ooh, I'll be there)

 

私がいつでもあなたの側にいるから

 

 

Oh, I swear, I got enough love for two, ooh, ooh, ooh

 

私は誓うわ、私達に必要な愛なら私が十分持ってるもの

 

 

You'll never be alone, I'll be there for you, oh

 

あなたを独りぼっちにはしないわ、私が側にいるわ

 

 

I'll be there, I'll be there for you 

 

あなたの側にいるわ

 

 

(I'll be there when your tears are falling)

 

(あなたの涙が溢れる時には私が側にいるから)

 

 

I'll be there, I'll be there for you 

 

あなたの側にいるわ

 

 

(I'll be there, can't you hear me calling?)

 

(私が側にいるから、あなたを呼んでる声が聞こえるでしょ?)

 

 

Oh, I swear, I got enough love for two, ooh, ooh, ooh

 

私は誓うわ、私達に必要な愛なら私が十分持ってるもの

 

 

(I'll be there when you're heart is breaking)

 

(あなたの心が壊れそうな時は、私が側についててあげる)

 

 

You'll never be alone, I'll be there for you, ooh

 

あなたを独りぼっちにはしないわ、いつでも私が側にいるわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll be there for you, ooh

 

いつでも私が側にいるわ

 

 

I'll be there for you, ooh

 

いつでも私があなたの側にいるから

 

 

You'll never be alone, I'll be there for you

 

あなたを独りぼっちにはしないわ、私が側にいるわ

 

 

I'll be there, I'll be there for you, ooh 

 

あなたの側にいるわ

 

 

I'll be there, I'll be there for you, ooh 

 

あなたの側にいるわ

 

 

You'll never be alone, I'll be there for you

 

あなたを独りぼっちにはしないわ、私が側にいるわ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow