カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Pictures~ Lady Antebellum

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

There's a four-by-six of a sunset kiss

 

夕暮れに何度もキスしたの

 

 

And one of you laughin' at me catching my first fish

 

初めて魚を釣り上げた私を見て

 

 

One on Valentine's Day

 

あなたは笑ったわ

 

 

With the mariachi band at our favorite place

 

バレンタインの日、2人のお気に入りの場所でマリアッチの演奏を聴いたの

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, we sure looked happy in pictures

 

そう、写真の中の私達はとても幸せそうで

 

 

The camera doesn't show the way it hurt

 

カメラはどれほど傷ついてるかまでは映さないの

 

 

No, that ain't the way I remember it happenin'

 

違うわ、私は何が起こったのか覚えてなくて

 

 

In between the flashes it was sad, it was tragic

 

恋しくて、悲劇のような出来事

 

 

Yeah, we sure looked happy in pictures

 

そう、写真の中の私達は幸せそうなのに

 

 

 

 

 

There's one on my phone that I can't erase

 

携帯には名前を消せない人がいるの

 

 

But you'd never know by the smile on my face

 

でも、あなたは私の笑顔すら知らないでしょう

 

 

That inside I was dying, later that night

 

心の中で私は死んでるわ

 

 

I'd be crying

 

あの夜私は泣いたの

 

 

The last one before "goodbye"

 

最後の「さよなら」の前に

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, we sure looked happy in pictures

 

そう、写真の中の私達はとても幸せそうで

 

 

The camera doesn't show the way it hurt

 

カメラはどれほど傷ついてるかまでは映さないの

 

 

No, that ain't the way I remember it happenin'

 

違うわ、私は何が起こったのか覚えてなくて

 

 

In between the flashes it was sad, it was tragic

 

恋しくて、悲劇のような出来事

 

 

Yeah, we sure looked happy in pictures

 

そう、写真の中の私達は幸せそうなのに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No photo evidence, not a single proof

 

写真の中に証拠なんてないわ

 

 

Of all the hell that we went through

 

私達がどれほど大変な目に遭ったなんて

 

 

 

 

 

 

 

But damn, we sure looked happy in pictures

 

でも写真の中の私達はとても幸せそうで

 

 

The camera doesn't show the way it hurt

 

カメラはどれほど傷ついてるかまでは映さないの

 

 

No, that ain't the way I remember it happenin'

 

違うわ、私は何が起こったのか覚えてなくて

 

 

In between the flashes it was sad, it was tragic

 

恋しくて、悲劇のような出来事

 

 

Yeah, we sure looked happy in pictures

 

そう、写真の中の私達は幸せそうなのに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(So happy)

 

(とても幸せ)

 

 

(So happy in pictures)

 

(写真の中では)

 

 

Oh, yes we did

 

そうなのよ

 

 

Yeah, we sure looked happy in pictures

 

そう、写真の中の私達は幸せそうなのに

 

 

(So happy)

 

(とても幸せ)

 

 

(So happy in pictures)

 

(写真の中ではね)

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow