カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You Got The Body~ Ne-Yo

 

 

 

You got the body

キミはその体があるから

 

Stack like a hunnid bands

1000ドルの札束みたいに重なろう

 

Act right, I never care

正しく行動してくれ、僕はケアしないから

 

Act like my biggest fear

最大の恐怖みたいに振る舞ってくれる

 

Baby, Im the man and you know I am

ベイビー、僕がその男だってわかるだろ?

 

Trap life, she used to dance

昔は治安の悪い場所で踊ってた彼女も

 

If she act right, I'ma put it her hands

正しい行動をするのなら彼女に握らせてあげるんだ

 

Money like you don't even understand

キミが理解できないほどのお金を

 

Got a booty like I don't even understand

僕が理解できないほどのお尻を持ってるから

 

 

 

Shawty, let me know somethin'

ねえ、教えて

 

I'm tryna beat it like you stole somethin'

キミが物を盗んだみたいに、キミを突こうとしてるんだ

 

She ain't tryna fuck until she sees somethin'

彼女はあれを見ないと本気でやろうとしない

 

I know what to do to make her keep comin'

彼女を誘い出すために何をすればいいのかわかってるんだ

 

That shit wet enough to drink from it

飲めるくらいにそれは濡れてる

 

All you gotta do is call me

キミがやるべきことは僕を呼ぶだけ

 

You know the deal, sugar 

何をするのかわかるだろ?

 

I got the bag

僕にはお金があるんだ

 

Ooh, you got the body, oh, oh-woah

キミにはその体があるから

 

I got the bag, you got the body

僕にはこのお金がある、キミにはその体があって

 

And baby, we need to party, yeah

だからベイビー、パーティーをしないと

 

I got the bag, you got the body

僕にはこのお金があるんだ、キミにはその体がある

 

 

 

Block me, just for some other shit 

他のことをやりたいのなら僕をブロックしてよ

 

Tatted, hella thick

タトゥーが入ってセクシーさ

 

Hair down to her waistline

エストまで届く髪

 

Shawty move her body to the bassline

ベースラインに合わせて彼女は体をくねらせるんだ

 

Told her, "show me somethin' on the Facetime"

彼女に言ったんだ「Facetimeでいいもの見せてくれ」って

 

Sidepiece callin' had to decline, three times, she'll be fine, oh

別の女が電話してきたけど3回断ったんだ、別にいい

 

Legs up like a peace sign, go

ピースサインみたいに足を上げてくれ

 

 

 

Shawty, let me know somethin'

ねえ、教えて

 

I'm tryna beat it like you stole somethin'

キミが物を盗んだみたいに、キミを突こうとしてるんだ

 

She ain't tryna fuck until she sees somethin'

彼女はあれを見ないと本気でやろうとしない

 

I know what to do to make her keep comin'

彼女を誘い出すために何をすればいいのかわかってるんだ

 

That shit wet enough to drink from it

飲めるくらいにそれは濡れてる

 

All you gotta do is call me

キミがやるべきことは僕を呼ぶだけ

 

You know the deal, sugar 

何をするのかわかるだろ?

 

I got the bag

僕にはお金があるんだ

 

Ooh, you got the body, oh, oh-woah

キミにはその体があるから

 

I got the bag, you got the body

僕にはこのお金がある、キミにはその体があって

 

And baby, we need to party, yeah

だからベイビー、パーティーをしないと

 

I got the bag, you got the body

僕にはこのお金があるんだ、キミにはその体がある

 

Ooh, you got the body, oh, oh-woah

キミにはその体があるから

 

I got the bag, you got the body

僕にはこのお金がある、キミにはその体があって

 

And baby, we need to party, yeah

だからベイビー、パーティーをしないと

 

I got the bag, you got the body

僕にはこのお金があるんだ、キミにはその体がある

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow