カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Champion~ Bishop Briggs

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Alone in my car, I'm in a parking lot, darkest spot in my mind

 

駐車場の車の中に一人でいるの、頭が重たくて

 

 

My tongue is dry, why do I crumble quickly, stumble swiftly?

 

口の中が乾いてる、私はどうして崩れるの?あっという間につまずくの?

 

 

Cursing myself, I burned the furniture a million times in my head

 

自分を呪いながら、頭の中で家具を何度も燃やしたわ

 

 

I'm feeling low, got nowhere to go, but back up again

 

落ち込んでいく所もないの、でもまた立ち上がったの

 

 

You gotta get bruised before you get mad

 

怒る前には怪我をしなきゃいけないの

 

 

You gotta fall down before you fight back

 

反撃する前には倒れないといけないの

 

 

Was feeling so weak but baby I'm strong 

 

すごく弱かったけど強くもなれたの

 

 

Little did I know I'm a champion

 

何も知らなかった私はチャンピオンよ

 

 

 

 

 

 

 

I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on

 

私はチャンピオンなの

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on

 

私はチャンピオンなの

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

I'm a champion

 

私はチャンピオンなのよ

 

 

 

 

Nobody said it's be an easy ride, obstacles in my way

 

簡単な道のりだって誰も言わなかった、行く手には沢山の障害物

 

 

Scars never change, why do I crumble quickly, stumble swiftly?

 

傷跡は消えなくて、私はなんですぐ崩れるの?あっという間につまずくの?

 

 

Cursing the world, I burn the songs I wrote a billion times in my head

 

世の中を呪いながら、頭の中で作った曲を数え切れないほど燃やしたの

 

 

I'm feeling low, got nowhere to go, but back up again

 

落ち込んでいく所もないの、でもまた立ち上がったの

 

 

You gotta get bruised before you get mad

 

怒る前には怪我をしなきゃいけないの

 

 

You gotta fall down before you fight back

 

反撃する前には倒れないといけないの

 

 

Was feeling so weak but baby I'm strong 

 

すごく弱かったけど強くもなれたの

 

 

Little did I know I'm a champion

 

何も知らなかった私はチャンピオンよ

 

 

 

 

 

 

 

I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on

 

私はチャンピオンなの

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on

 

私はチャンピオンなの

 

 

(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

I'm a champion

 

私はチャンピオンなのよ

 

 

 

 

 

 

(Mm, mm)

 

 

 

 

You gotta get bruised before you get mad (Mm)

 

怒る前には怪我をしなきゃいけないの

 

 

You gotta fall down before you fight back (Mm)

 

反撃する前には倒れないといけないの

 

 

Was feeling so weak but baby I'm strong (Mm)

 

すごく弱かったけど強くもなれたの

 

 

Little did I know I'm a champion

 

何も知らなかった私はチャンピオンよ

 

 

(I'm a champion, I'm a champion)

 

(私はチャンピオンよ)

 

 

 

 

 

 

 

I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on (I'm a champion)

 

私はチャンピオンなの

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on (ooh, ooh)

 

私はチャンピオンなの

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on (I'm a champion now)

 

私はチャンピオンよ(今、チャンピオンなの)

 

 

I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on (ooh-ooh-ooh-ooh, I'm a champion)

 

私はチャンピオンよ(私はチャンピオンなのよ)

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

I'm a champion

 

私はチャンピオンなのよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow