カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sam~ Olivia Newton John

 

 

 



 

I heard that you're on your own now

 

あなたは今、独りだって聞いたわ

 

 

So am I, I'm living alone now

 

私もなの、今独りぼっちで暮らしてる

 

 

I was wrong, so were you

 

私が悪かったの、あなたもそう?

 

 

What will you do?

 

あなたはどうするの?

 

 

Are you glad to be free?

 

自由になれて嬉しい?

 

 

Are you feeling lost just like me?

 

私のように迷子のような気持ちなの?

 

 

Longing for company

 

誰か相手が欲しいような気持ち?

 

 

 

 

Oh Sam, Sam

 

ねえサム

 

 

You know where I am

 

私がどこにいるかは知ってるでしょ

 

 

Come around and talk a while

 

ここに来て少し話していって

 

 

I need your smile

 

あなたの笑顔が見たいの

 

 

You need a shoulder

 

私の肩に寄りかかっていいわよ

 

 

Oh Sam, Sam

 

ねえサム

 

 

You know where I am

 

私の家は知ってるでしょ?

 

 

And the door is open wide

 

ドアはずっと空いてるから

 

 

Come on inside longing to see you

 

中に入ってもいいわ

 

 

Oh Sam, Sam

 

ねえサム

 

 

You know where I am

 

私の家は変わってないから

 

 

 

 

 

 

 

I find the days hard to face now

 

今、現実と向き合う日々が辛いのよ

 

 

Empty rooms

 

ポッカリ空いた部屋

 

 

There's much too much space now

 

私1人じゃ広すぎて

 

 

And the nights go so slow

 

夜がとても長く感じるの

 

 

I'm sure you know

 

あなたならわかるでしょ?

 

 

Wish I knew what to do

 

私はどうしていいのかわからない

 

 

It would be so nice seeing you

 

あなたに会えたらとても嬉しいわ

 

 

And it might help you too

 

あなたにとてもいいとだと思うわ

 

 

 

 

Oh Sam, Sam

 

ねえサム

 

 

You know where I am

 

私がどこにいるかは知ってるでしょ

 

 

Come around and talk a while

 

ここに来て少し話していって

 

 

I need your smile

 

あなたの笑顔が見たいの

 

 

You need a shoulder

 

私の肩に寄りかかっていいわよ

 

 

Oh Sam, Sam

 

ねえサム

 

 

You know where I am

 

私の家は知ってるでしょ?

 

 

And the door is open wide

 

ドアはずっと空いてるから

 

 

Come on inside longing to see you

 

中に入ってもいいわ

 

 

Oh Sam, Sam

 

ねえサム

 

 

You know where I am

 

私の家は変わってないから

 

 

 

 

 

 

 

Oh Sam

 

ねえ、サム

 

 

You know where I am

 

私はずっとあなたを待ってるわ

 

 

Oh Sam, ooh Sam

 

ずっと同じ場所で

 

 

You know, you know

 

わかるでしょ?

 

 

You know where I am

 

私に会いに来て

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow