カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lost~ End of the World feat Clean Bandit

 

 

 

 

youtu.be



 

 

 

I didn't call out, never said, "SOS"

 

僕はSOSなんて言わなかったんだ

 

 

Don't even know who I was saving my flare for

 

誰が助けてくれたかもわからないよ

 

 

Each lonely winter, turnin' the gas back up

 

孤独な冬にガソリンを入れて

 

 

To thaw my heart in the frost

 

僕のハートを溶かしていくんだ

 

 

Man on the moon to the day that the star man died

 

月に降り立った男は居なくなった

 

 

I woulda phoned you if I'da known how

 

どうすればいいかキミに電話をしたよ

 

 

From Yokohama right back again, their luck

 

横浜から戻ったばかりで

 

 

Never knew I was lost

 

自分が迷子だなんてきづかなかったんだ

 

 

 

 

 

 

 

There was a shadow of us, shadow of us in everything I looked for, everything I touched

 

僕達の影が見えてる、探してるものも触れてるものも全てに

 

 

I heard an echo of you singing in every room

 

どの部屋に行ってもキミの歌う声がこだまする

 

 

Fading, changing into something new

 

そして消えて、新しい何かに変化してく

 

 

And I don't feel the hurtin', hurtin' no more

 

もう傷ついたりしない

 

 

When I'm around you

 

キミがそばにいてくれると

 

 

I spent my life searchin' searchin' all over

 

僕はずっと何かを探し続けてた

 

 

Lost till I found you

 

キミに出会うまで迷子だったんだよ

 

 

You lift me up, up, up, up, up, up, up, in the clouds, ooh

 

キミは僕を雲の上まで連れてってくれる

 

 

Yeah, I was lost, lost, lost, lost, lost, lost till I found you

 

そうさ、キミに出会うまで僕は迷子だったんだ

 

 

 

 

 

Nobody lied to you, not in the fairytales 

 

誰も嘘なんてつかないさ、おとぎ話じゃないよ

 

 

Or in the books that you read in your bedroom

 

寝室で読んでた物語なんかでもない

 

 

Beach and adrenaline, washing you fears away

 

ビーチとアドレナリンがキミの恐怖を吹き飛ばして

 

 

You never knew you were lost

 

キミは自分が迷子だって、気づいてなかったんだ

 

 

 

 

 

 

 

There was a shadow of us, shadow of us in everything I looked for, everything I touched

 

僕達の影が見えてる、探してるものも触れてるものも全てに

 

 

I heard an echo of you singing in every room

 

どの部屋に行ってもキミの歌う声がこだまする

 

 

Fading, changing into something new

 

そして消えて、新しい何かに変化してく

 

 

And I don't feel the hurtin', hurtin' no more

 

もう傷ついたりしない

 

 

When I'm around you

 

キミがそばにいてくれると

 

 

I spent my life searchin' searchin' all over

 

僕はずっと何かを探し続けてた

 

 

Lost till I found you

 

キミに出会うまで迷子だったんだよ

 

 

You lift me up, up, up, up, up, up, up, in the clouds, ooh

 

キミは僕を雲の上まで連れてってくれる

 

 

Yeah, I was lost, lost, lost, lost, lost, lost till I found you

 

そうさ、キミに出会うまで僕は迷子だったんだ

 

 

 

 

I didn't call out, never said, "SOS"

 

僕はSOSなんて言わなかったんだ

 

 

I woulda phoned you if I'da known how

 

どうすればいいのかキミに電話したよ

 

 

Up, up, up, up, up, up, up, in the clouds, ooh

 

キミは僕を雲の上まで連れてってくれる

 

 

Yeah, I was lost, lost, lost, lost, lost, lost till I found you

 

そうさ、キミに出会うまで僕は迷子だったんだ

 

 

And I don't feel the hurtin', hurtin' no more

 

もう傷ついたりしない

 

 

When I'm around you

 

キミがそばにいてくれると

 

 

I spent my life searchin' searchin' all over

 

僕はずっと何かを探し続けてた

 

 

Lost till I found you

 

キミに出会うまで迷子だったんだよ

 

 

You lift me up, up, up, up (up, up, up)

 

キミは僕は高めてくれる

 

 

Yeah I was lost (up, up, up, up, up, up, up)

 

僕は迷子だったんだ

 

 

You lift me up (up, up, up, up, up, up)

 

キミは僕を高めてくれる

 

 

Yeah I was lost (up, up, up, up, up, up, up)

 

そうさ、僕は迷子だったんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow