カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Tight Rope XX~ Lacuna Coil

 

 


 

(Self destruction, activated)

(自滅を有効化しました)

 

Delighting minds with my shadow

僕の影で人々の心を照らそう

 

Rely on your way to grow

キミのやり方を貫いて、成長するんだ

 

You wan't to decide from your cloud

キミは何事も、自分の雲の上から決めたがるけど

 

You're lost in a world that I have to repair

キミが迷子になってる世界を僕が直さないといけない

 

 

 

You want it all, the greatest smile

あなたは全てを欲しがるの、一番の笑顔も

 

Who wants to deny forever?

永遠に否定したい人なんていないでしょ?

 

You're made of ice, I pay the price

あなたは氷でできてるみたいに冷たくて、その代償を私が払う

 

For all your unforgiveness

あなたの許され難き行為の全ての

 

 

 

Enlight'ing lies with my shame

僕が恥をかくことで、嘘を教示してやろう

 

Beneath the veil of your flow

キミの生きるベールの下で

 

Don't try to deny wit' your mouth

その口で否定するなよ

 

So fine it is, knowing you're under the shade

それは結構なこと、キミが影に隠れてることを知ってるから

 

 

 

You want it all, the greatest smile

あなたは全てを欲しがるの、一番の笑顔も

 

Who wants to deny forever?

永遠に否定したい人なんていないでしょ?

 

You're made of ice, I pay the price

あなたは氷でできてるみたいに冷たくて、その代償を私が払う

 

For all your unforgiveness

あなたの許され難き行為の全ての

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow