カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Lost Myself In Loving You~ Jamie Miller

 

 

 

They say

みんな言うんだ

 

Time is always meant to heal the fall

時間が癒してくれるって

 

Tell me

教えてよ

 

Why it doesn't seem to help at all

なんでこの傷は癒えないの?

 

You're okay

キミは大丈夫

 

I'm here tryna pick the pieces up 

僕はここに来て、バラバラのピースを拾い集めて

 

Of the old me

昔の僕のピースを

 

Before you say that I'm not enough

僕は物足りないってキミが言う前の

 

I'm tryna find the heart I lost

失った心を探してる

 

I'm tryna be who I once was

昔の自分に戻ろうとしてるけど

 

Missing parts of me

何が欠けてしまったんだろう

 

All because, all because

その原因は全て

 

 

 

I lost myself in loving you, in loving you

キミへの愛で、自分を見失ったことなんだ

 

Became someone else I never knew, I never knew

まるで知らない人間になったみたいに

 

I was there when you needed saving

キミが助けを求めた時、僕はそばにいたのに

 

But you wouldn't do the same thing

でも、キミは同じことをしてくれなかった

 

I lost myself, I lost myself in loving you

キミへの愛で、僕は自分を見失ったんだ

 

 

 

It's sad

悲しいよ

 

You ruined all my favorite things to do

好きなことも全て、キミが潰した

 

Looking back

振り返ってみると

 

The only thing I'd change is you

僕の変化はキミがいないことだけだったんだ

 

 

 

I'm trying to find the heart I lost

失った心を探してる

 

I'm trying to be who I once was

昔の自分に戻ろうとしてるけど

 

Missing parts of me

何が欠けてしまったんだろう

 

All because, all because

その原因は全て

 

 

 

I lost myself in loving you, in loving you

キミへの愛で、自分を見失ったことなんだ

 

Became someone else I never knew, I never knew

まるで知らない人間になったみたいに

 

I was there when you needed saving

キミが助けを求めた時、僕はそばにいたのに

 

But you wouldn't do the same thing

でも、キミは同じことをしてくれなかった

 

I lost myself, I lost myself in loving you

キミへの愛で、僕は自分を見失ったんだ

 

 

 

In loving you

キミを愛したから

 

 

 

I lost myself in loving you

キミへの愛で、自分を見失った

 

Became someone else I never knew

まるで知らない人間になったみたいに

 

 

 

I lost myself in loving you, in loving you

キミへの愛で、自分を見失ったことなんだ

 

Became someone else I never knew, I never knew

まるで知らない人間になったみたいに

 

I was there when you needed saving

キミが助けを求めた時、僕はそばにいたのに

 

But you wouldn't do the same thing

でも、キミは同じことをしてくれなかった

 

I lost myself, I lost myself in loving you

キミへの愛で、僕は自分を見失ったんだ

 

 

 

In loving you

キミを愛したから

 

 

 

I lost myself, I lost myself in loving you

キミへの愛で、僕は自分を見失ったんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow