カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Something Great~ One Direction

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

One day you'll come into my world and say it all

 

突然、キミが僕の世界にやって来てこう言うんだ

 

 

You say we'll be together even when you're lost

 

「離れ離れになんかならない、例え道に迷っても」って

 

 

One day you'll say these words

 

ある日に、キミが言うんだ

 

 

I thought would never say

 

本当は僕が言いたかったことを、言えなかったことを

 

 

You say we're better off together in our bed

 

絶対に同じベッドに寝た方が良いって、そう言うんだ

 

 

 

 

 

 

 

I want you here with me

 

キミと一緒にいたいんだよ

 

 

Like how I pictured it

 

思い描いたこの絵のようにね

 

 

So I don't have to keep imagining

 

だから、もうこんなに悩む必要もないし、夢を見る必要もないんだ

 

 

Ooh

 

 

 

 

Come on, jump out at me

 

飛び込んでおいでよ

 

 

Come on, bring everything

 

今のキミのままで何もかも

 

 

Is it too much to ask for something great?

 

これって、とても贅沢な願いなのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The script was written and I could not change a thing

 

運命の筋書きは見えてて、変えようとしても変えられないんだ

 

 

I want to rip it all to shreds and start again

 

この僕達の人生という物語を全部切り捨てて、もう一度人生を始めたいんだ

 

 

One day I'll come into your world and get it right

 

いつの日か、僕がキミの世界に行ってもやり直すさ

 

 

I'll say we're better off together here tonight

 

僕はこう言うよ、「今夜はここに一緒に居よう」って

 

 

 

 

 

 

 

I want you here with me

 

キミと一緒にいたいんだよ

 

 

Like how I pictured it

 

思い描いたこの絵のようにね

 

 

So I don't have to keep imagining

 

だから、もうこんなに悩む必要もないし、夢を見る必要もないんだ

 

 

Ooh

 

 

 

 

Come on, jump out at me

 

飛び込んでおいでよ

 

 

Come on, bring everything

 

今のキミのままで何もかも

 

 

Is it too much to ask for something great?

 

これって、とても贅沢な願いなのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're all I want 

 

キミが僕のただ一つの望みで

 

 

So much it's hurting

 

痛いほど愛してるんだ

 

 

You're all I want

 

僕が欲しいのはキミだけで

 

 

So much it's hurting

 

だから、痛いほど求めてるんだよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow