カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Won't Complain~ 44 Phantom

 

 

 

I don't wanna waste my time having all the same old fights

僕は相変わらずの喧嘩をするのに、時間を無駄にしたくないんだ

 

Remember what you said last night?

キミは昨日の夜、言ったこと覚えてる?

 

I just wanna make it right

僕はただ、仲直りしたいだけなんだ

 

I did everything, everything you wanted

僕はキミの望み通りに全て

 

Gave you all I had and then you lost it

してあげたのにキミはその愛情を見捨てたんだ

 

I don't care if I still care, I'm honestly alright

僕はそれを気にしてるかどうかはもうどうでもよかったんだ

 

 

 

I won't complain when you're talking like you're toxic

キミが暴言を吐いたような話し方をしても文句はない

 

Once again, won't run away

もう一度って、僕は逃げない

 

When the problem is you're honestly okay

本当の問題はキミが戦いのための戦いをするんだ、キミの言ってるとこに

 

Nothing to say

意味のあることなんて1つもないんだ

 

You've forgotten what you wanted, everyday

キミは自分で望んでたことも毎日忘れてる

 

I won't complain, no, no, I won't complain

グチなんてこぼさないよ

 

I won't complain

僕は文句を言わないよ

 

 

 

It was eating me, dying from the inside out

ずっと気に食わなかったんだ

 

I'm standing around with a bitch that don't want me

僕は自分に興味がない奴と付き合ってることに気づいたんだ

 

And you don't get to say that I'm

当たってるだろ?

 

Say that you want me, say that you're loving

キミは、僕が欲しいって

 

Everything, everything I offered

全て、僕がキミに捧げたものに感謝するって

 

Take it all from you, it's all or nothing

言ってくれても、本気じゃないよね?

 

Gave my all to you and I got lumped in

僕はキミの望み通りにしてあげたのに

 

Gave my all to you, yea I did everything

全て、他人扱いされただけでしょ

 

I did everything, everything you wanted

僕はキミの望み通りに全部

 

Gave you all I had and then you lost it

したのに、キミはその愛情を見捨てたんだ

 

I don't care if I still care, I'm honestly alright

それを気にしてるかどうかはもう、どうでもいいんだ

 

 

 

I won't complain when you're talking like you're toxic

キミが暴言を吐いたような話し方をしても文句はない

 

Once again, won't run away

もう一度って、僕は逃げない

 

When the problem is you're honestly okay

本当の問題はキミが戦いのための戦いをするんだ、キミの言ってるとこに

 

Nothing to say

意味のあることなんて1つもないんだ

 

You've forgotten what you wanted, everyday

キミは自分で望んでたことも毎日忘れてる

 

I won't complain, no, no, I won't complain

グチなんてこぼさないよ

 

I won't complain

僕は文句を言わないよ

 

When you're talking like you're toxic

キミが暴言を吐いたような話し方をしても文句は言わないさ

 

Once again, won't run away

もう一度って、僕は逃げない

 

When the problem is you're honestly okay

本当の問題はキミが戦いのための戦いをするんだ、キミの言ってるとこに

 

Nothing to say

意味のあることなんて1つもないんだ

 

You've forgotten what you wanted, everyday

キミは自分で望んでたことも毎日忘れてる

 

I won't complain, no, no, I won't complain

グチなんてこぼさないよ

 

I won't complain

僕は文句を言わないよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow