カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Without Me~ Halsey

 

 

 

 

 

 

 

Found you when your heart was broke

 

あなたが落ち込んでる時に見つけたの

 

 

I filled your cup until it overflowed

 

私はこれ以上ないくらいにあなたを愛してた

 

 

Took it so far to keep you close (keep you close)

 

今までずっとあなたの近くにいたわ

 

 

I was afraid to leave you on your own

 

あなただけにするのが怖かったら

 

 

I said I'd catch you if you fall (fall)

 

堕ちた、でも助けるってあなたは言ったでしょ?

 

 

And if they laugh, then fuck 'em all (all)

 

もしも誰かが笑うのなら、踏みつけてやるわ

 

 

And then I got you off your knees

 

そして、あなたを立ち上がらせて

 

 

Put you right back on your feet

 

立ち直せる

 

 

Just so you could take advantage of me

 

ただ、いつでも私を頼ってよ

 

 

 

 

 

 

 

Tell me, how's it feel sittin' up there?

 

教えてよ、どうやってここから立ち上がるの?

 

 

Feelin' so high, but too far away to hold me

 

気持ちは高ぶってるのに、抱きしめるには遠すぎて

 

 

You know I'm the one who put you up there

 

あなたを立ち直らせたのは私って知ってるでしょ?

 

 

Name in the sky, does it ever get lonely?

 

私の名前を空に刻んでおいて、もう孤独じゃないでしょ?

 

 

Thinking you could live without me

 

あなたなら私がいなくても生きていける

 

 

Thinking you could live without me

 

あなたなら私がいなくても生きていけるわ

 

 

Baby, I'm the one who put you up there

 

ベイビー、立ち直らせたのは私

 

 

I don't know why (yeah, I don't know why)

 

なんでがわからないけど

 

 

Thinking you could live without me

 

あなたなら私がいなくても生きていけるわ

 

 

Live without me

 

私がいなくても

 

 

Baby, I'm the one who put you up there

 

ベイビー、あなたを立ち直れせたの私

 

 

I don't know why (I don't know why, yeah, yeah)

 

なんでかわからないけど...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gave love 'bout a hundred tried (hundred tries)

 

数え切れないくらい愛して来たわ

 

 

Just running from the demons in your mind

 

ただ、あなたの心にいる悪魔から逃げて

 

 

Then I took yours and made, 'em mine (mine)

 

私はあなたを奪って、自分のものにして来たのね

 

 

I didn't notice 'cause my love was blind

 

愛が私を盲目にしたから気がつかなかったの

 

 

I said I'd catch you if you fall (fall)

 

堕ちた、でも助けるってあなたは言ったでしょ?

 

 

And if they laugh, then fuck 'em all (all)

 

もしも誰かが笑うのなら、踏みつけてやるわ

 

 

And then I got you off your knees

 

そして、あなたを立ち上がらせて

 

 

Put you right back on your feet

 

立ち直せる

 

 

Just so you could take advantage of me

 

ただ、いつでも私を頼ってよ

 

 

 

 

 

 

 

Tell me, how's it feel sittin' up there?

 

教えてよ、どうやってここから立ち上がるの?

 

 

Feelin' so high, but too far away to hold me

 

気持ちは高ぶってるのに、抱きしめるには遠すぎて

 

 

You know I'm the one who put you up there

 

あなたを立ち直らせたのは私って知ってるでしょ?

 

 

Name in the sky, does it ever get lonely?

 

私の名前を空に刻んでおいて、もう孤独じゃないでしょ?

 

 

Thinking you could live without me

 

あなたなら私がいなくても生きていける

 

 

Thinking you could live without me

 

あなたなら私がいなくても生きていけるわ

 

 

Baby, I'm the one who put you up there

 

ベイビー、立ち直らせたのは私

 

 

I don't know why (yeah, I don't know why)

 

なんでがわからないけど

 

 

Thinking you could live without me

 

あなたなら私がいなくても生きていけるわ

 

 

Live without me

 

私がいなくても

 

 

Baby, I'm the one who put you up there

 

ベイビー、あなたを立ち直れせたの私

 

 

I don't know why, yeah

 

なんでかわからないけど...

 

 

 

 

 

 

You don't have to say just what you did (what you did)

 

あなたがしたことに、言うつもりはないのよ

 

 

I already know (I know)

 

私はすでにわかってるから

 

 

I had to go and find out from them (oh-woah)

 

私は行かないといけなくて、彼から見つけるしかなかったの

 

 

So tell me, how's it feel? (oh-woah)

 

だから教えて、どんな感じ?

 

 

Tell me, how's it feel sittin’ up there?

 

教えてよ、どうやってここから立ち上がるの?

 

 

Feelin' so high, but too far away to hold me

 

気持ちは高ぶってるのに抱きしめるのには遠すぎるわ

 

 

You know I'm the one who put you up there

 

あなたを立ち直れせたのは私って知ってるんでしょ?

 

 

Name in the sky, does it ever get lonely?

 

私の名前を空に刻んでおいて、もう孤独じゃないでしょ?

 

 

 

 

 

 

 

Thinking you could live without me

 

あなたなら私がいなくても生きていける

 

 

Thinking you could live without me

 

あなたなら私がいなくても生きていけるわ

 

 

Baby, I'm the one who put you up there

 

ベイビー、立ち直らせたのは私

 

 

I don't know why (yeah, I don't know why)

 

なんでがわからないけど

 

 

Thinking you could live without me

 

あなたなら私がいなくても生きていけるわ

 

 

Live without me

 

私がいなくても

 

 

Baby, I'm the one who put you up there

 

ベイビー、あなたを立ち直れせたの私

 

 

I don't know why, yeah

 

なんでかわからないけど...

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

See You Tomorrow