カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Stone Cold~ Demi Lovato

 

 

 

 

Stone cold

 

冷たいわ

 

 

Stone cold

 

冷たいの

 

 

You see me standing

 

あなたには私が立ってるように見えても

 

 

But I'm dyin' in the floor

 

心は床に横たわってるの

 

 

Stone cold 

 

冷たい

 

 

Stone cold

 

冷たいの

 

 

Maybe if I don't cry

 

多分、私がもう泣けないのは

 

 

I won't feel anymore

 

これ以上何も感じることができなくなったからね

 

 

 

 

 

Stone cold baby

 

とても冷たくて

 

 

God knows I try to feel

 

必死になってこういう風に捉えようと思ってることを誰も知らないの

 

 

Happy for you

 

よかったね

 

 

Know that I am

 

これが本心で

 

 

Even if I can't understand

 

いくら頭では理解できてなくても

 

 

I'll take the pain

 

辛さなら受け入れるから

 

 

Give me the truth

 

本当のことを知りたいの

 

 

Me and my heart

 

私と私の心は

 

 

We'll make it through

 

きっと真実を受け入れるだろうから

 

 

If happy is her

 

もしも彼女があなたにとっての「幸せ」なら

 

 

I'm happy for you

 

私は心から嬉しく思うわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stone cold 

 

冷たい

 

 

Stone cold

 

冷たいの

 

 

You're dancing with her

 

あなたが彼女と踊ってる間

 

 

While I'm staring at my phone

 

あなたからの連絡を私は待ってる

 

 

Stone cold 

 

冷たい

 

 

Stone cold

 

冷たいの

 

 

I was your amber, but now

 

私はあなたの宝石だったみたいだけど、でも今は

 

 

She's your shade of gold

 

彼女の方がきっと輝いてたのね

 

 

 

 

 

 

 

Stone cold baby

 

とても冷たくて

 

 

God knows I try to feel

 

必死になってこういう風に捉えようと思ってることを誰も知らないの

 

 

Happy for you

 

よかったね

 

 

Know that I am

 

これは本心で

 

 

Even if I can't understand

 

いくら頭では理解できてなくても

 

 

I'll take the pain

 

辛さなら受け入れるから

 

 

Give me the truth

 

本当のことを知りたいの

 

 

Me and my heart

 

私と私の心は

 

 

We'll make it through

 

きっと真実を受け入れるだろうから

 

 

If happy is her

 

もしも彼女があなたにとっての「幸せ」なら

 

 

I'm happy for you

 

私は心から嬉しく思うわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't wanna be stone cold

 

こんな風になりたいわけじゃない、って

 

 

I wish I could mean this

 

あなたに伝えられたらいいんだけど

 

 

But here's my good-bye

 

でも、この曲に「さよなら」って込めるわね

 

 

Happy for you

 

よかったね

 

 

Know that I am

 

これは本心で

 

 

Even if I can't understand

 

いくら頭では理解できてなくても

 

 

If happy is her

 

もしも彼女があなたにとっての「幸せ」なら

 

 

I'm happy for you

 

私は心から嬉しく思うわ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow