カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Feel Love~ Sam Smith

 

  

 

 

Ooh

 

 

 

 

It's so good, it's so good

 

とてもいいよ

 

 

It's so good, it's so good

 

とてもいいんだ

 

 

It's so good

 

これはね

 

 

Ooh

 

 

 

 

Heaven knows, heaven knows

 

天国知ってるんだ

 

 

Heaven knows, heaven knows

 

天国知ってる

 

 

Heaven knows

 

天国は知ってるんだ

 

 

Ooh

 

 

 

 

I feel love, I feel love

 

愛を感じる

 

 

I feel love, I feel love

 

僕は、愛を感じるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I feel love

 

愛を感じる

 

 

I feel love

 

愛を感じるんだ

 

 

I feel love

 

愛を感じるよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ooh fallin', fallin' free

 

自由に落ちていく、自由に落ちていくんだ

 

 

Fallin' free, fallin' free

 

自由に

 

 

Fallin' free

 

自由に

 

 

 

Ooh

 

 

 

 

You and me, you and me

 

キミと僕は

 

 

You and me, you and me

 

キミを僕は

 

 

You and me

 

キミと僕は、キミと僕は

 

 

Ooh

 

 

 

 

I feel love, I feel love

 

愛を感じる

 

 

I feel love, I feel love

 

僕は、愛を感じるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I feel love

 

愛を感じる

 

 

I feel love

 

愛を感じるんだ

 

 

I feel love

 

愛を感じるよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a for watching♪

 

 

See You Tomorrow